ورزشی

یزدانی شانس اول طلاست یا باروکس؟/ تنها شرط پرسپولیسی‌شدن گاریدو

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال لهستان با پیروزی مقابل برزیل به نیمه نهایی لیگ ملت‌ها صعود کرد.  

مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌هایی والیبال ۲۰۲۴ از پنجشنبه هفتم تیر آغاز شد و در دومین مسابقه تیم‌های لهستان و برزیل به مصاف هم رفتند.  

مسیر پیچیده تاکتیکی ایران در مقدماتی جام جهانی!

کارشناس فوتبال ایران می‌گوید تیم ملی در مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در مسیر پیچیده تاکتیکی قرار گرفته است.

جلال چراغپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قرعه‌کشی مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ و هم گروهی ایران با قطر، امارات، ازبکستان، قرقیزستان و کره شمالی گفت: آن عده‌ای که می‌گویند راه همواری در این مرحله داریم به نظرم به درستی بررسی نکرده‌اند. به نظرم من تیم ملی ایران نه راه مشکل و نه راه ساده‌ای، بلکه راه پیچیده تاکتیکی در پیش دارد. پیچیده تاکتیکی برای این است که تیم ملی با سه گونه فوتبال مختلف و سه مدل تاکتیکی روبرو خواهد شد.

استقلال و پرسپولیس برای میزبانی در تختی باید هزینه کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: تختی در صورتی می تواند میزبان برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال باشد که مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تکمیل آن هزینه پرداخت کنند.

علی جوادی در گفت و گو با ایسنا، درباره امکان برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی اظهار کرد: تلاش می کنیم که ورزشگاه را برای هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال آماده کنیم البته در صورتی که اعتبارات تامین شود و تا امروز هیچ اعتباری تزریق نشده و برای برگزاری لیگ حتما باید گیت ها نصب و پیست تارتان آن بازسازی شود.

داغ المپیک بر دل عنوان‌داران کشتی روسیه ماند/ اعلام اسامی کشورهای جایگزین

پس از محرومیت تعدادی از کشتی‌گیران روسیه و بلاروس از حضور در المپیک پاریس به دلیل حمایت از تجاوز روسیه به اوکراین، اتحادیه جهانی کشتی اسامی کشورهای جایگزین را اعلام کرد.

پس از مخالفت کمیته بین‌المللی المپیک با حضور تعدادی از کشتی‌گیران روسیه و بلاروس در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دلیل حمایت از تجاوز نظامی روسیه به اوکراین، اتحادیه جهانی کشتی این سهمیه‌ها را بر اساس الویت در اختیار دیگر کشورها قرار داد.

وزیر ورزش: جامعه ورزش حضور پرشوری در انتخابات خواهد داشت

وزیر ورزش و جوانان بر حضور گسترده جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

کیومرث هاشمی در حاشیه حضور در  ورزشگاه شیرودی برای دادن رای، گفت: به مردم شریف ایران این روز را تبریک می‌گویم. روز سرنوشت مردم و جامعه ورزش است که همواره با حضور خودشان نشان داده‌اند وفادار به انقلاب اسلامی هستند. امروز انتخابات چهاردهمین دوره را برگزار می‌کنیم و ان‌شاءالله همانطور که مقام معظم دهبری تاکیدشان حضور پرشور مردم در انتخابات است، جامعه ورزش هم حضور پررنگی خواهد داشت.

تقوی: نزول والیبال از چند سال پیش شروع شد/ بعد از المپیک سرمربی تراز اول خارجی می‌آوریم

رییس فدراسیون والیبال تاکید کرد که «هدف فدراسیون والیبال این است که بلافاصله بعد از المپیک یک سرمربی تراز اول خارجی را به خدمت بگیرد.»

سید میلاد تقوی،  رییس فدراسیون والیبال در حاشیه حضور جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: خوشحالم که توانستیم در کنار ورزشکاران پای صندوق رای حضور داشته باشیم. نخبه‌های ورزشی و مردم نشان داده‌اند علی رغم همه تبلیغات برای ترویج ناامیدی در جامعه در زمان تصمیم‌گیری‌های سخت همیشه تصمیم درست را می‌گیرند. امیدوارم این حضور به انتخاب اصلح منجر شود. با این مشکلات و دغدغه‌ها و گرفتاری‌هایی که مردم دارند وظیفه رییس جمهور بعدی بسیار سخت خواهد بود. امیدوارم گوشه‌ای از مشکلات مردم را بتواند رفع کند و برای مردم و جامعه ورزش ایجاد امید داشته باشد.

مجوز فعالیت گاریدو هنوز صادر نشده است! / دوشنبه جلسه شورای برون مرزی

با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس قرارداد سرمربی جدید اسپانیایی خود را به امضا رسانده اما برای فعالیت او در ایران هنوز از شورای برون‌مرزی وزارت ورزش مجوز اخذ نکرده است.

بعد از هفته‌ها مذاکره با مربیان مختلف، چهار روز قبل باشگاه پرسپولیس رسما با خوان کارلوس گاریدو به توافق رسید و قرارداد همکاری را به امضا رساند اما با این حال پرسپولیسی‌ها هنوز مجوز شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان را برای فعالیت گاریدو در ایران اخذ نکرده‌اند.

درستکار: هر ۵ آزادکار ما شانس مدال المپیک هستند/ یزدانی بخت اول کسب مدال طلاست

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد، تاکید کرد: هر ۵ آزادکار ما در المپیک پاریس شانس رسیدن به مدال المپیک هستند.

پژمان درستکار در حاشیه حضور جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: وظیفه هر ایرانی است که برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات حاضر شود و به انتخاب فرد اصلح کمک کند. ورزشکاران هم در انتخبات حاضر می‌شوند تا در سرنوشت کشور سهیم شوند. امیدوارم هر فردی که انتخاب می‌شود مشکلات کشور را برطرف کند و برای کشور مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا