ورزشی

یار جدید رونالدو/ شوک به لیگ‌برتر فوتبال ایران

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا، با تصمیم فدراسیون فوتبال، دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی با کمک داور ویدئویی برگزار می‌شود.

با تصمیم فدراسیون فوتبال و با هماهنگی انجام شده با فیفا، قرار است فینال جام حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی و با VAR برگزار شود.

راموس راهی النصر می‌شود

طبق اعلام روزنامه آس، باشگاه النصر به دنبال جذب سرخیو راموس در تابستان است. سرخیو راموس بعد از بازگشت به سویا یک فصل دیگر با پیراهن این تیم به میدان رفت.

روز گذشته باشگاه سویا رسما جدایی راموس را اعلام کرد و به این ترتیب این بازیکن سرشناس در تابستان تیم را ترک خواهد کرد.

مسی عاشق کباب و تابستان است!

ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین درباره غذاها و دسرهایی سخن به میان آورد که عاشق آن‌هاست. لیونل مسی در اردوی تیم ملی فوتبال آرژانتین به سرمی‌برد و خود را آماده رقابت‌های کوپا آمریکا می‌کند.

به نوشته اسپورت، مسی درباره غذاهای مورد علاقه خود گفت: من جزو کسانی نیستم که غذاهای زیادی را امتحان کنم. من انسانی سنتی هستم با این حال عاشق خامه کاتالونی هستم. به کباب علاقه زیادی دارم با این حال شیرینی‌جات را هم دوست دارم. خوردن بستنی بعد از کباب لذت بخش است.

شرط سنی در قراردادهای فوتبال/ اعمال محدودیت برای بازیکنان بالای ۳۰ سال

با تصمیم کارگروه ناظر بر سقف بودجه و قراردادها، مدت قرارداد بازیکنان براساس شرایط سنی آن‌ها تعیین می‌شود.

رنگرز: هر ۶ فرنگی‌کار ایران شانس مدال المپیک هستند/ در چرخه انتخابی اعمال سلیقه نداشتیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، با ابراز رضایت از شرایط ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران برای حضور در المپیک، گفت: هر ۶ ملی‌پوش ما شانس کسب مدال المپیک هستند.

حسن رنگرز در گفتگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی کشتی فرنگی در راه آماده‌سازی برای حضور در المپیک پاریس، اظهار کرد: اردوی تیم ملی را با تمرین وزنه به پایان رساندیم و از دوم تیر اردوی بعدی ما آغاز خواهد شد. در این اردو ۳ ملی‌پوش المپیکی ما حاضر بودند و به ۳ ملی‌پوش دیگر به دلیل حضور در تورنمنت مجارستان در روزهای پایانی این اردو استراحت دادیم تا در ۳ اردوی بعدی کیفی‌تر حاضر شوند. در ۲ اردوی دیگر تا المپیک تمرینات پرفشار خواهیم داشت و در نهایت اردوی قبل از المپیک نیز اردوی آماده‌سازی برای حضور در مسابقات خواهد بود.

ویدیوکست «یورو ۲۴» با ایسنا/ قسمت پنجم: CR7، یوروی ششم

آسیب‌دیدگی ام‌باپه، شگفتی‌سازی رومانی، شکست بلژیک و آغاز ششمین یوروی CR7 سوژه‌های اصلی قسمت پنجم پادکست یورو ۲۴ است. گئورگی گولسیانی هم فرصتی تاریخی برای حضور در جام ملت‌های اروپا پیش رو دارد. تحلیل فنی بازی‌های دوشنبه با نوریس باقری، مربی و کارشناس فوتبال، هم بخش ثابت ویدیوکست یورو ۲۴ است.

استقلال در بلاتکلیفی کامل/ تکلیف سرمربی چه زمانی مشخص می‌شود؟

باشگاه استقلال هنوز تکلیف سرمربی خود را برای فصل آینده مشخص نکرده است.

باشگاه استقلال این روزها در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد و برای فصل آینده هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نیست.

جواد نکونام سرمربی فصل گذشته استقلال دو فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد اما پس از پایان لیگ شایعاتی درباره ادامه همکاری او با آبی‌ها شنیده می‌شود.

رسمی/ برگزاری فصل آینده لیگ برتر با VAR

فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر با VAR برگزار خواهد شد.

در پی دستور اخیر وزیر ورزش و جوانان به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برای تجهیز ورزشگاه‌های میزبان رقابتهای باشگاهی فوتبال به VAR و خرید هفت دستگاه کمک داور ویدیویی، با پیگیری‌های انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال و شرکت توسعه موانع اداری موجود برطرف شده و بدین ترتیب، فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر با استفاده از VAR برگزار خواهد شد.

ام‌باپه بازی با هلند را از دست داد

فوق ستاره و کاپیتان خروس‌ها به دلیل آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه بینی بازی برابر هلند در دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ را از دست داد.

تیم ملی فوتبال فرانسه در نخستین دیدارش در یورو ۲۰۲۴ توانست با نتیجه یک بر صفر اتریش را شکست دهد. کیلیان ام‌باپه در این بازی و در برخورد با بازیکن اتریش دچار شکستگی بینی و خونریزی شدید شد؛ اتفاقی که منجر به تعویض کاپیتان خروس‌ها نیز شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا