ورزشی

گیتی‌پسند-مس‌سونگون/ زنگ ال‌کلاسیکو به صدا در آمد!

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/آذربایجان شرقی گیتی پسند اصفهان و مس‌سونگون ورزقان بازی بزرگ هفته ششم لیگ‌برتر فوتسال را برگزار می‌کنند.

۲ تیم گیتی‌پسند اصفهان و مس‌سونگون ورزقان در جریان هفته ششم لیگ‌برتر فوتسال از ساعت ۱۵ امروز(جمعه) به میزبانی سالن آزادی اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

مصاف میخ کوب کننده‌ و لبالب از استرس لیگ‌برتر فوتسال فرا رسیده است. غول‌های فوتسال ایران که لیگ را شکست‌ناپذیر پشت‌سر گذاشته‌اند، حالا در نبردی پر تب‌وتاب برابر همدیگر حاضر می‌شوند.

گیتی‌پسند تاکنون موفق شده‌ در تمام بازی‌های خود به پیروزی دست پیدا کند. گیتیزن‌ها رکورد جادویی ۱۰۰ درصد پیروزی را بر جای گذاشته‌اند. در نقطه مقابل لاله‌های نارنجی آذربایجان، ۱۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن را از آن خود کرده‌اند. این‌ها نشان دهنده حساسیت دوچندان ال‌کلاسیکو فوتسال ایران در کنار حواشی بی‌پایانش هستند.

آمار و ارقام از پیش‌آمد احتمالی جدالی پرگل خبر می‌دهد. گیتی‌پسند و مس‌سونگون هر کدام با ۲۱ گل زده، به همراه پالایش نفت بندرعباس، خط حمله آتشین لیگ را به نام خود سند زده‌اند.

گیتی‌پسند از حیث دریافت گل هم سرآمد بوده و تنها ۵ بار دروازه‌اش را باز شده دیده است. درحالی که مسی‌ها در این مدت ۹ گل دریافت کرده‌اند.

۲۴ دیدار ۲ تیم در چارچوب لیگ‌برتر، ۱۲ پیروزی برای مس‌سونگون و ۷ برد را برای گیتیزن‌ها به ارمغان آورده است. ۵ دیدار ۲ تیم نیز با نتیجه تساوی همراه شده است.

به گزارش ایسنا، جدال گیتی پسند و مس‌سونگون همواره فوتسال ایران را تحت تاثیر قرار داده است. نتیجه‌ای جز پیروزی نه فایده‌ای برای آن‌ها دارد و نه آورده‌ای در خور و با این حال باید دید تقابل گیتی و مس در ال‌کلاسیکو دور رفت لیگ‌برتر فوتسال ایران به چه نتیجه‌ای خواهد انجامید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا