ورزشی

گلایه المپین تبریزی از مسئولان آذربایجان‌شرقی

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/آذربایجان شرقی المپین تبریزی دوچرخه‌سواری ایران ضمن قدردانی از حمایت‌های فدراسیون، به انتقاد از عدم حمایت مسئولان آذربایجان‌شرقی پرداخت.

علی لبیب در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضورش در المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: مسیر بلند و دشواری را طی کردم که در نهایت به المپیک ختم شد. المپیکی شدن نتیجه ۴-۳ سال تلاش بود. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم و با کسب نتیجه مطلوب دل جامعه ورزش و دوچرخه‌سواری را شاد کنم.

او ادامه داد: هدف من در المپیک قرارگیری در بین ۵۰ رکابزن برتر است. اما نمی‌توان نتیجه را قطعی پیش‌بینی کرد. تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین نتیجه را کسب کنم.

المپین تبریزی دوچرخه‌سواری ایران افزود: جزو معدود سال‌هایی است که فدراسیون تجهیز شده است. از لحاظ تجهیزات سخت‌افزاری هیچ مشکلی ندارم. از رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری متشکرم که همواره حامی من بوده است. جواب زحمات‌شان را داده‌ام و تلاش می‌کنم جواب اصلی را با کسب نتیجه‌ای ایده‌آل در المپیک بدهم.

لبیب با گلایه از مسئولان استانی آذربایجان‌شرقی بابت عدم حمایت از ورزشکاران بیان کرد: بیشترین انتظار من حمایت از طرف مسئولان استانی بود. در آذربایجان‌شرقی تنها ۲ المپیکی داریم و فکر نمی‌کنم حمایت از من و فرزاد باهر ارسباران، هزینه چندانی داشته باشد.

رکابزن تبریزی تیم‌ملی ادامه داد: البته مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی و هیات دوچرخه‌سواری پیگیر اوضاع بودند. اصلی‌ترین درخواست و انتظار ما از شهرداری تبریز و شورای شهر بود؛ اما متاسفانه تا این لحظه هیچ حمایتی از طرف آن‌ها صورت نگرفته است.

المپین تبریزی دوچرخه‌سواری ایران عنوان کرد: احتمالاً به دلیل حضور ورزشکاران برجسته‌ متعدد در استان، مسئولین به این امر عادت کرده باشند. اما با این حال نیازمند حمایت هستیم. المپیک میدان بزرگی است و هر قدر حمایت کنند بازهم ناکافی است. ما در یک جنگ نابرابر در بزرگترین رویداد ورزشی جهان به رقابت خواهیم پرداخت و انتظار داریم مسئولان حداقل با یک تماس تلفنی ساده باعث قوت قلب ما شوند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا