گفت و گوی سردار رادان با فرمانده گارد ملی روسیه در خصوص «تبادل تجربیات مقابله با عوامل ناامن کننده»

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

 تسنیم: فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی در دیدار با فرمانده گارد ملی روسیه تفاهم نامه‌ای همکاری بلند مدت امضا کرد.

سردار رادان در جریان سفر به روسیه با ژنرال ویکتور زولوتوف ، فرمانده گارد ملی روسیه مذاکره و رایزنی کرد.

در این ملاقات بر تقویت مناسبات انتظامی تاکید شد.

در پایان این مذاکرات ، تفاهم‌نامه همکاری بلندمدت بین فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی با گارد ملی روسیه به امضاء سردار سرتیپ رادان و ژنرال ویکتور زولوتوف رسید.

همچنین سردار سرتیپ رادان ، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در مجموعه نهاد ریاست جمهوری روسیه ، با نیکلای پاتروشف ، دبیر شورای امنیت ملی روسیه  گفت‌وگو کرد.

توسعه و گسترش همکاری‌های امنیتی و انتظامی ، تبادل تجربیات مقابله با عوامل ناامن کننده از موضوعات مورد مذاکره سردار سرتیپ رادان و نیکلای پاتروشف بود.

سردار رادان در دیدار با دبیر شورای امنیت ملی روسیه ، بر ضرورت توسعه و تقویت همکاری‌های دوجانبه ، بویژه در قالب سازمان‌های شانگهای و بریکس تاکید کرد.

نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه نیز با تمجید از مواضع قاطع رئیس جمهور اسلامی ایران درخصوص وقایع اخیر روسیه گفت : روابط دو کشور در سطح راهبردی ادامه دارد .

پاتروشف به دیدگاه‌های مشترک ایران و روسیه در زمینه تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی اشاره کرد و افزود : باید برنامه اقدام مشترک توسعه همکاری‌های امنیتی و انتظامی دوجانبه شکل بگیرد.

سردار رادان و نیکلای پاتروشف در این ملاقات ، درباره تسریع در آغاز همکاری‌های دوجانبه در حوزه مبارزه با تروریسم ، مبارزه با قاچاق مواد مخدر ، سلاح و مهمات ، مقابله موثر با جرائم سازمان یافته و تشریک مساعی در زمینه عوامل بی‌ثبات کننده امنیت ، به توافق رسیدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا