گفتگوی زنده تلویزیونی قالیباف با مردم آغاز شد

Print Friendly, PDF & Email

دقایقی پیش؛

گفتگوی زنده تلویزیونی قالیباف با مردم آغاز شد

گفتگوی زنده تلویزیونی قالیباف با مردم آغاز شد

گفتگوی زنده تلویزیونی رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص ابعاد لایحه بودجه ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش گفتگوی زنده تلویزیونی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲ که هفته گذشته بررسی آن در صحن مجلس شورای اسلامی به پایان رسید، آغاز شد.

قالیباف با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در صحن مجلس، اظهار داشت: امسال به دلیل آنکه هم باید برنامه هفتم توسعه و هم بودجه در مجلس تصویب شد، باید دولت لوایح برنامه و بودجه را به مجلس ارائه می‌داد.

وی بیان کرد: اما برنامه هفتم توسعه با تأخیر تدوین شد و در نهایت تصمیم بر این شد که برنامه ششم توسعه را شش ماه تمدید کنیم و دولت لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را بر اساس برنامه ششم توسعه تقدیم مجلس کرد و بودجه با بیش از یک ماه تأخیر به مجلس آمد و بررسی بودجه در مجلس فشرده‌تر شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس در این ایام به صورت سه شیفت هم در کمیسیون تلفیق و هم در صحن مجلس بودجه را بررسی کرد و توانست آن را در زمان مناسب بررسی کند و الان هم در مرحله بررسی در شورای نگهبان است و طبیعتاً تا آخر این هفته بودجه نهایی خواهد شد.

وی بیان کرد: کمیسیون تلفیق ایرادات شورای نگهبان را امروز بررسی کرد و فردا هم بخش دیگری را بررسی می‌کند. ما در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری ایرادات را برطرف می‌کنیم و سعی می‌کنیم تا چهارشنبه شب یا پنجشنبه مصوبات را با رفع ایرادات به شورای نگهبان ارائه کنیم.

در حال تکمیل…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا