سیاسی
گفتوگوی تلفنی بن سلمان با پزشکیان/ تأکید بر لزوم تقویت ارتباط تهران و ریاض

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :
العربیه: ولیعهد سعودی با مسعود پزشکیان تلفنی گفتوگو کرد.
شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در گفتوگوی تلفنی با مسعود پزشکیان، رئیسجمهوری جدید ایران، پیروزی او در انتخابات را تبریک گفت.
در جریان این گفتوگو، ولیعهد سعودی و رئیس جمهوری ایران نسبت به تقویت روابط تهران و ریاض ابراز خرسندی کردند و بر لزوم ادامه همکاریها در زمینههای مختلف تاکید کردند.



![وزیر کشور: همچنان ۱۷ معدنچی در حادثه طبس در فاصله هزار متری دهانه ورودی تونل محبوس هستند / نیروهای امدادی در ۴۰۰ متری محل حبس معدنچیان قرار دارند / پیش بینی میشود [امدادگران] حداکثر تا فردا به کارگاه اصلی برسند](https://8sobh.ir/wp-content/uploads/2024/09/1804504_185-390x220.jpg)

