سیاسی

گفتمان شهید رییسی امیدآفرینی بود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

گزارش خبرنگار مهر داوود منظور رئیس سازمان برنامه بودجه پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: اقتصاد ایران سه سال پیاپی رشد بالای ۵ درصد را تجربه می‌کند، موانع تولیدی برداشته شده است و شروع کسب و کار برای آحاد مردم تسهیل می‌شود.

وی افزود: در سنت رئیسی نیروهای مسلح قدرتمندانه عملیات وعده صادق را به اجرا در می‌آورند و خانه عنکبوت را در هم می‌کوبند.

وی افزود: سنت و گفتمان شهید رئیسی اخلاق مداری صرف وعده خستگی ناپذیری کارآمدی عدالت محوری خدمت جهادی فتح قله‌های پیشرفت تا رسیدن به قله شهادت است.

منظور تصریح کرد: این گفتمان قرائت جدیدی از امید آفرینی، وحدت ملی، دیپلماسی اقتدار و عزت، مردم محوری، مدیریت جهادی، تحولگرایی، ترکیب دیپلماسی و میدان و آرمانگرایی انقلابی است.

وی افزود: این گفتمان پایانی بر ترس‌های خود ساخته، شیشه‌های دودی، گروگان دادن اقتصاد به دست تحریم‌گران و تاراج هفت تپه‌ها و هپکوها است. گفتمان شهید رئیسی راه سومی را برای پیشرفت معرفی می‌کند که نه از جاده‌های شرق و غرب بلکه از بزرگراه ولایتمداری می‌گذرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در گفتمان شهید رئیسی دولت میدانساز است و میدان را به دشمن واگذار نمی‌کند مسائل را تا حل نکند رها نمی‌کند و با تدبیر و عقلانیت به مصرف مشکلات می‌رود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا