استان ها

گفتمان انقلاب اسلامی قادر به تغییر نظام سلطه حاکم بر جهان است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی عباسی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در مدرسه امام خمینی (ره) قم با حضور طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه برگزار شد گفت: حادثه شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و شهدای خدمت برای ملت بزرگ ایران و رهبر معظم انقلاب بسیار ناگوار و تلخ بود.

رییس جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی حوادثی از این دست داشته ایم گفت: به لطف و حکمت پروردگار امید داریم که این خلا جبران می شود.

وی گفت: پس از شهادت آیت الله رییسی شاهدیم که مردم در کشورهای مختلف دنیا به رییس جمهور شهید ادای احترام می کنند که این امر نشان می دهد شهدای انقلاب اسلامی متعلق به جغرافیای خاصی نیستند.

آیت الله عباسی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در مسیر حرکت انبیای الهی شکل گرفت و محدود به کشور ایران نیست و می تواند تمدنی نوین برای زندگی فردی و اجتماعی بشر به ارمغان بیاورد.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت پرچمدار بستن عهد و پیمان با خداوند هستند افزود: گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان الهی امروز در تمام دنیا طرفدارانی داشته و این ظرفیت را دارد که نظام سلطه و ظالمانه حاکم بر جهان را تغییر دهند.

رییس جامعه المصطفی العالمیه در ادامه با بیان اینکه آیت الله رییسی دارای روحیه مردمی بود گفت: شهدای راه خدمت برای رسیدن جامعه به آسایش خود را وقف مسیر خدمت به مردم کردند و در این مسیر شب و روز نمی شناختند و مجاهدت خستگی ناپذیری داشتند.

وی ابراز کرد: ملت ایران نسبت به خدمتگزاران خود قدرشناس هستند و در این روزها نیز شاهد بودیم که چگونه مردم بزرگ ایران و سایر ملل نسبت به این شهدای راه خدمت ابراز ارادت کردند.

آیت الله عباسی تاکید کرد: امروز جبهه عدالت خواهی و معنویت در برابر نظام سلطه قرار دارد و شهدای راه خدمت در این مسیر زندگی خود را وقف کردند تا اینکه به درجه رفیع شهادت رسیدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا