گزارش تحقیق و تفحص از سازمان سنجش در مجلس قرائت خواهد شد

حاجی پور خبر داد؛

گزارش تحقیق و تفحص از سازمان سنجش در مجلس قرائت خواهد شد

گزارش تحقیق و تفحص از سازمان سنجش در مجلس قرائت خواهد شد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: رأی گیری گزارش نهایی کمیسیون در خصوص تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور انجام و با رأی اعضا، این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حاجی پور در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۱۸ دی ماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: در بخش نخست نشست امروز، رأی گیری گزارش نهایی کمیسیون در خصوص تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور انجام و با رأی اعضا این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه نشست امروز، انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح خدمت و محرومیت زدایی در دستورکار قرار داشت که احمدحسین فلاحی به صحن مجلس برای عضویت در این کمیسیون مشترک معرفی خواهد شد.

حاجی پور گفت: دستور دیگر امروز کمیسیون آموزش، بررسی طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بود که با رأی اعضای کمیسیون کلیات این طرح مصوب شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ادامه اعضا وارد بررسی جزئیات طرح شده و پس از بحث و بررسی درباره جزئیات، به منظور بررسی بیشتر، این طرح به کمیته فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی کمیسیون آموزش مجلس ارجاع شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا