سیاسی

کیوان مهتدی، حسن سعیدی و رضا شهابی از زندان آزاد شدند

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

انصاف نیوز: بعد از صدور رای جدید بچه‌ها مشمول بخشنامه‌ ی عفو ۱۴۰۱ می‌شدند. ما دوباره به دادسرای امنیت و اجرای احکام لایحه دادیم. دادسرای تهران نهایتا با شمول عفو این سه نفر موافقت کرد و امروز ذیل بخشنامه عفو ۱۴۰۱ آزاد می‌شوند و در واقع پرونده مختومه‌ست.

حسین تاج، وکیل حسن سعیدی، کیوان مهتدی و رضا شهابی گفت که این سه نفر با کاهش دوره‌ی مجازاتشان مشمول عفو ۱۴۰۱ شده‌ و امروز آزاد می‌شوند.
 
آقای تاج در مورد این سه فعال کارگری به خبرنگار انصاف نیوز اینطور توضیح داد: بعد از صدور محکومیت ۶ سال حبس برای این سه نفر درخواست اعاده دادرسی‌شان از سوی دیوان پذیرفته شده و پرونده به شعبه‌ی هم‌ارز ارسال شده است. شعبه‌ی هم‌ارز محکومیت هر سه نفر را سه سال و شش ماه کاهش داده است.
 
بعد از صدور رای جدید بچه‌ها مشمول بخشنامه‌ی عفو ۱۴۰۱ می‌شدند. ما دوباره به دادسرای امنیت و اجرای احکام لایحه دادیم. دادسرای تهران نهایتا با شمول عفو این سه نفر موافقت کرد و امروز ذیل بخشنامه عفو ۱۴۰۱ آزاد می‌شوند و در واقع پرونده مختومه‌ست.
 
آقای تاج در مورد آنیشا اسداللهی نیز گفت که هفته‌ی آینده مجددا درخواست اعاده‌ی دادرسی را به دیوان خواهند داد و امیدوارند که پذیرفته هم شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا