مصری در صحن مجلس: کمیسیون انرژی علت افزایش شدید قیمت قبوض گاز را بررسی کند نایب رئیس مجلس گفت: با توجه به انتقادات تعدادی از نمایندگان در خصوص افزایش قیمت قبوض گاز خانگی انتظار می‌رود کمیسیون انرژی جلسه‌ای در این زمینه برگزار کند و گزارشی به صحن ارائه دهد. به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی […]

مصری در صحن مجلس:

کمیسیون انرژی علت افزایش شدید قیمت قبوض گاز را بررسی کند

کمیسیون انرژی علت افزایش شدید قیمت قبوض گاز را بررسی کند

نایب رئیس مجلس گفت: با توجه به انتقادات تعدادی از نمایندگان در خصوص افزایش قیمت قبوض گاز خانگی انتظار می‌رود کمیسیون انرژی جلسه‌ای در این زمینه برگزار کند و گزارشی به صحن ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی حسینی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: قبض مشترکان گاز به ویژه مشترکان روستایی به یکباره از ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان به ۲ الی ۶ میلیون تومان رسیده است.

وی بیان کرد: این اقدام شرکت گاز قابل قبول نیست و هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی باید به این موضوع ورود کند تا اصلاح شود.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش لحظه‌ای قیمت ارز و مایحتاج ضروری مردم و انواع کالاهای صنعتی به ویژه خودرو امان مردم را بریده است. مسئولان برای رفع این مشکل و فشاری که روی آحاد مردم به ویژه اقشار کم درآمد است، سریعاً چاره اندیشی کنند.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر، گفت: با توجه به انتقادات تعداد زیادی از نمایندگان در خصوص افزایش قیمت قبوض گاز خانگی انتظار می‌رود کمیسیون انرژی جلسه‌ای در این زمینه برگزار کرده و گزارش آن را به صحن مجلس ارائه کند.