استان ها

کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم کلنگ زنی اولین پارک بانوان شهریار بعد از ظهر شنبه با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهریار، علی ملکی شهردار شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونان شهرداری در شهرک امیریه برگزار شد.

فرماندار شهریار در این مراسم به اهمیت و نیاز شهر پارک بانوان پرداخت و گفت: جامعه اسلامی توجه ویژه ای به نقش بانوان در حوزه‌های مختلف همسرداری، فرزندآوری و فعالیت در اجتماع دارد لذا در این راستا فراهم سازی ایجاد روحیه نشاط و ارتقا سرانه ورزشی این قشر تأثیرگذار نیز امری حیاتی است.

علیرضا فاتحی نژاد ادامه داد: حضور زنان در تمامی حوزه‌های مختلف جامعه چشمگیر و انکارناپذیر است، زمانی که انتظار حفظ حریم و استمرار حضور مؤثر زنان جامعه را داریم باید بستر لازم برای ارتقای روحیه شور و نشاط در جامعه ایجاد گردد و توسعه اماکن مخصوص بانوان یکی از این بسترهاست که نیازمند توجه ویژه مسئولین و شهرداری‌ها و شوراها است.

وی افزود: کلنگ زنی پارک ویژه بانوان نیز ضرورتی بود که به همت شهرداری شهریار و با پشتیبانی اعضای محترم شورای شهریار انجام یافته و امیدواریم در مهلت مقرر شاهد افتتاح این پارک باشیم.

فرماندار شهریار ضمن تبریک پیشاپیش روز ملی شوراها به اعضای شوراهای اسلامی شهرستان اضافه کرد: شوراها به معنای واقعی تجلی مشارکت مردم هستند چرا که با انتخاب خود مردم برای محقق نمودن مطالبات مردم تلاش می‌کنند.

فرماندار شهریار در ادامه با تبریک روز کار و کارگر و هفته بزرگداشت معلم خاطرنشان کرد: کارگران نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در پویایی جامعه دارند و مطمئناً در شهرستان شهریار نیز برنامه‌هایی جهت گرامیداشت کارگران و فرهنگیان و معلمان عزیز خواهیم داشت.

شایان ذکر است پارک بانوان امیریه در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در داخل پارک امیریه شهریار به همت شهرداری و شورای اسلامی شهریار کلنگ زنی صورت گرفت و طبق اعلام شهرداری در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا