کشور دچار جنگ ترکیبی تمام عیار در ابعاد مختلف است

Print Friendly, PDF & Email

امام جمعه تربت حیدریه:

کشور دچار جنگ ترکیبی تمام عیار در ابعاد مختلف است

کشور دچار جنگ ترکیبی تمام عیار در ابعاد مختلف است

تربت حیدریه ـ امام جمعه تربت‌ حیدریه گفت: امروز جمهوری اسلامی دریک جنگ ترکیبی تمام عیار قرار گرفته است که از حوزه‌های مختلف هجمه آوردند که مهمترین آن فضای مجازی و اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد معلمی ظهر پنجشنبه در دیدار با رؤسای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهرهای بصیر در انقلاب اسلامی در محل مسجد جامع تربت حیدریه اظهار کرد: امروز کشور دچار جنگ ترکیبی تمام عیار در ابعاد مختلف است که از حوزه‌های مختلف هجمه آورند و مهمترین آن فضای مجازی و اقتصادی است و همه جانبه مورد حمله قرار گرفته اما مظلوم و مقتدر است

امام جمعه تربت حیدریه افزود: مبارزه با طاغوت در تمام تاریخ انبیای الهی فراوان بوده و مختص دین مبین اسلام نیست، طاغوت یعنی مقابله با کسانی است که خوی استکباری و استعماری دارند و این دستور صریح قرآن است.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ بشر، مردمی مثل مردم ایران برای اجرای این فرمان الهی سراغ نداریم که این چنین مبارزه با طاغوت را به منصه ظهور برسانند.

حجت الاسلام معلمی بیان کرد: در میان برخی از شهرها آگاهی بیشتر و حرکت زودتر و بموقع صورت گرفته و بعنوان پیشتاز در انقلاب اسلامی با یک وحدت رویه و حرکت یکپارچه با تقدیم دهها شهید و جانباز برای مبارزه با طاغوت از هیچ کوششی دریغ نکردند و به هدف اولیه خود رسیدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا