ورزشی

کسب بیشترین تعداد مدال کاروان ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/اردبیل معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از کسب بیشترین تعداد مدال کاروان ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی در مقایسه با ادوار مختلف در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه­‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور خبر داد.

اسماعیل گلی ۲۸ مرداد در جمع خبرنگاران گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در رده­‌بندی نهایی دانشگاه‌­ها در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر به میزبانی دانشگاه اصفهان موفق به کسب رتبه فاخر ۱۰ در بین بیش از ۱۰۵ دانشگاه شرکت‌کننده در این مسابقات گردید.

 وی افزود: کاروان دختران و پسران دانشگاه محقق اردبیلی در این المپیاد موفق به کسب ۱۱ مدال و کاپ شد که در مقایسه با تمامی المپیادهای قبلی بیشترین میزان مدال را کسب نمود.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: همچنین کاروان ورزشی پسران دانشگاه محقق اردبیلی در بین دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور موفق به کسب مقام اول شد.

وی با اشاره به مقام‌آوران در این المپیاد با بیان اینکه در رشته تکواندو پسران امین باقریان به مربیگری سیروس محسن زاده مقام اول، در رشته ووشو صادق یوسفی و امیرحسین بابالو به مربیگری امیرحسین حرمتی به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند، گفت: در رشته کاراته پسران، نیما قاسمی در وزن ۸۴- با مربیگری بدنساز حسن مهرزاد مقام دوم را کسب کرد.

وی با اشاره به کسب مقام سوم تیمی تیم دو و میدانی پسران دانشگاه محقق اردبیلی برای اولین بار در ادوار المپیادها، اضافه کرد: امیررضا امن‌زاده در ماده ده‌گانه مقام دوم، محسن امیری در ماده ده‌گانه مقام سوم، محسن امیری در ماده پیاده روی ۵ هزار متر مقام سوم، امیررضا قریشی در ماده ۳ هزار متر با مانع مقام چهارم، مقداد میزانی در ماده پیاده‌روی ۵ هزار متر مقام چهارم، امیررضا امن‌زاده در ماده پرش ارتفاع مقام چهارم، مجید عطائی در ماده ۳ هزار متر با مانع مقام پنجم، مقداد میزانی در ماده دوی ۱۰ هزار متر مقام ششم، امیرحسین سلامی در ماده پرش ارتفاع مقام هفتم، مجید عطائی در ماده دوی ۵ هزار متر مقام هفتم، بهزاد تقی‌پور در ماده پرتاب نیزه مقام هفتم، محمدمهدی کیائی در ماده ۴۰۰ متر با مانع مقام هفتم و امیررضا امن‌زاده، سجاد بویه، محسن امیری، و مهدی محب‌زاده در ماده ۱۰۰*۴ متر مقام هشتم را کسب کردند.

وی ادامه داد: تیم دو و میدانی پسران با هدایت و سرمربیگری دکتر آیدین ولی‌زاده و مربیگری مهندس بهزاد شنوا و عبدالحسن محمدی در این رقابت‌ها حاضر شده بود.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه رضا محمدعلیپور در وزن ۸۷ کیلوگرم مسابقات کشتی مقام سوم، هادی بقایی در وزن ۵۵ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی مقام پنجم و یاسر حیدری در وزن ۷۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی مقام پنجم را کسب کردند، گفت: رضا محمدعلیپور نیز مربیگری این تیم را بر عهده داشت.
وی با اشاره به نتایج مسابقات شنای دختران نیز گفت: در این رشته مهگل مروجی در ماده ۵۰ متر کرال پشت با اختلاف ۴ صدم ثانیه مقام سوم و در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت با اختلاف صدم ثانیه مقام چهارم را کسب کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به نتایج مسابقات دو و میدانی دختران نیز گفت: تیم دو و میدانی دختران دانشگاه محقق اردبیلی متشکل از صدف میرحیدریان، نسترن مرادزاده، زینب ناصح و زهرا نادری در ماده ۴۰۰*۴ متر دوومیدانی دختران موفق به کسب مقام سوم شدند.

وی با بیان اینکه این تیم به مربیگی دکتر سمیرا فرمانی در این مسابقات حضور داشت، افزود: همچنین نسترن مرادزاده در ماده پرش سه گام مقام چهارم و در ماده پرش طول مقام پنجم و صدف میرحیدریان در ماده دو ۱۵۰۰ متر مسابقات مقام ششم را کسب کردند.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در این مسابقات دکتر ربعلی بلبلی به عنوان سرپرست کل بخش برادران و دکتر شمس غفاری به عنوان سرپرست کل بخش خواهران حضور داشت. همچنین بهزاد الوانی، بهنام فرخی، جبرائیل نهاری و مهناز ایمانی نیز به عنوان سرپرست تیم‌­ها در این مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا