کریمی اصفهانی درگذشت – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرگزاری مهر، «احمد کریمی اصفهانی» دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

بر اساس این گزارش، محمد رضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین ضمن تسلیت درگذشت وی، بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

انّا لله و انّا الیه راجعون

خبر درگذشت دوست قدیمی و برادر ارزشمند، مرحوم جناب حاج احمد کریمی اصفهانی سبب تأثر و تالم فراوان گردید. آن مرحوم همواره در ارادت به امامین انقلاب و تلاش برای خدمت صادقانه به اسلام زبانزد بود. به‌عنوان یک معتمد جلیل القدر در میان کسبه بازار شناخته می‌شد و بر همین اساس، پایه گذار و دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار بود. حضور مؤثر و دلسوزانه مرحوم کریمی اصفهانی در بزنگاه‌های سیاسی کشور و عضویت در شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در کنار مرحوم عسگراولادی چهره‌ای کارآزموده در حوزه سیاست از یک فعال حوزه اقتصادی ساخته بود. آن مرحوم که از خیرین خوشنام تهران نیز بود دلسوزانه در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی با احدی سر تعارف نداشت.

اینجانب درگذشت یکی از یاران قدیمی انقلاب و چهره خدوم و بی ادعا را به محضر ملت شریف ایران بالاخص خانواده محترم ایشان و سایر دوستان و همکاران آن مرحوم در جبهه پیروان خط امام و رهبری تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال غفران واسعه الهی را برای روح آن عزیز تازه درگذشته مسالت دارم.

محمدرضا باهنر

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا