شهری

کانون خبرگان شهرداری تهران افتتاح شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین افتتاح اولین دوره تشکیل کانون خبرگان شهرداری تهران با حضور مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا به همراه عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق و جمعی از خبرگان شهرداری تهران به همت مرکز نوسازی و تحول اداری برگزار شد.

معاون شهردار تهران با اشاره به تدوین نهایی دستورالعمل خبرگی در شهرداری تهران و با تأکید بر ضرورت فراهم‌سازی محیط کاری بدون تبعیض و انگیزه‌بخش برای کارکنان اظهار داشت: امروز شاهد رونمایی از اولین دوره کانون خبرگان شهرداری تهران هستیم و راه‌اندازی این کانون، ان‌شاءالله اقدامی ارزشمند در نهاد بزرگ شهرداری تهران خواهد بود.

وی همچنین اعلام کرد که در مرحله نخست، از میان ۱۱۳۵ نفر معرفی‌شده توسط واحدهای مختلف شهرداری و پس از ارزیابی دقیق مبتنی بر شاخص‌های تعیین شده، ۱۸۲ نفر به عنوان خبرگان اولیه انتخاب شده‌اند، اما این تعداد نهایی نیست و همکاران دیگری نیز به این جمع خواهند پیوست.

باقری با بیان این‌که آموزش‌های ویژه‌ای برای تقویت مهارت‌های یادگیری و توانایی حل مسئله برای خبرگان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: ما موظفیم بستری برای ارتقای کارکنان و ایجاد انگیزه برای ادامه مسیر خبرگی فراهم کنیم؛ پیش‌بینی امتیازات ویژه در آئین‌نامه‌ها از جمله این اقدامات است.

عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران نیز در این مراسم با اشاره به وظایف کلیدی خبرگان گفت: سه وظیفه مهم برای خبرگان تعریف شده است؛ ابتدا، تشخیص درست، دوم ارائه طرح‌های کاربردی و سوم مشارکت در اقدام و اجرا.

وی تأکید کرد: شما به‌عنوان خبره باید در کف میدان و در اجرای کارها فعالانه پیگیر باشید.

در پایان مراسم، تعدادی از خبرگان منتخب، پیشنهادها، نقدها و دیدگاه‌های خود را در فضایی صمیمی و بی‌پرده مطرح کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا