ورزشی

چرا مدیرعامل پرسپولیس با افزایش سقف قراردادها مخالفت کرد؟

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید « اگر بنا بر افزایش سقف قرارداد بود، باید قبل از شروع یارگیری تیم‌ها اعلام می‌شد. اگر مبلغ بالاتر می‌رفت ما می‌توانستیم ۳ـ۴ بازیکن‌مان را با مبالغ بالاتر حفظ کنیم»

به گزارش ایسنا، رضا درویش، مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه نشست هم‌اندیشی باشگاه‌های آسیایی با رئیس فدراسیون فوتبال و کارگروه نقل و انتقالات گفت: جلسه بسیار خوبی بود که با حضور آقایان منصور قنبرزاده، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ، نماینده بازرسی فوتبال کشور و رئیس کمیته تعیین وضعیت شروع شد. درباره مباحث مختلف تبادل نظر شد که تیم‌های آسیایی بهتر بتوانند در رقابت‌ها شرکت کنند از جمله تعداد بازیکنان خارجی که برای چهار تیم حاضر در آسیا افزایش پیدا کند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا سقف بودجه افزایش خواهد یافت؟ گفت: چند باشگاه ظاهراً درخواست بالا بردن سقف قراردادها را داشتند که با بالا رفتن این سقف، باشگاه‌ پرسپولیس بیشترین آسیب را متحمل می‌شد که خوشبختانه با احقاق حق پرسپولیس موافقت شد. گفته بودیم اگر بنا بر افزایش سقف قرارداد بود، باید قبل از شروع یارگیری تیم‌ها اعلام می‌شد. اگر مبلغ بالاتر می‌رفت ما می‌توانستیم سه، چهار بازیکنمان را با مبالغ بالاتر حفظ کنیم اما سقف قرارداد به ما اجازه نداد. در نهایت خوشبختانه با افزایش سقف بودجه مخالفت شد.

رضا درویش افزود: من به عنوان مخالف عرض کردم که حتی اگر سقف قراردادها پایین بیاید بهتر است چون فوتبال ما در مقابل اعدادی که در قراردادها وجود دارد رشد نکرده است. اگر سقف را به ۷۰۰ میلیارد تومان هم افزایش بدهند، مجددا بعضی می‌گویند که سقف را بیشتر کنید. شاید به اندازه انگشتان یک دست، بازیکن نخبه در لیگ نباشد و در مقابل ببینید که اقبال بازیکنان بالای ۳۰ سال چه‌قدر زیاد است. نشان دهنده آن است که همچنان آنها بازیکنان با کیفیت ایران هستند. امیدواریم ارتقای کیفیت بازیکنان را شاهد باشیم نه ارتقای مبلغ قراردادها تا فوتبال کشور پیشرفت کند.

درویش در پایان با بیان اینکه «همکاری بین باشگاه‌های بزرگ امری مثبت است،» بیان کرد: اگر بناست یک حرکت مداوم و مستمر، خوب باشد باید تمام ارکان فوتبال دست به دست هم بدهند. نه سازمان لیگ می‌تواند این بار را به تنهایی بکشد و نه باشگاه‌ها. اگر قرار است فوتبال، لیگ و تیم ملی خوبی داشته باشیم، مستلزم این است که همه ارکان فوتبال اعم از فدراسیون و باشگاه‌های بزرگ با هم همفکری داشته باشند. ضمن اینکه تیم‌های بزرگ اگر با هم تعامل داشته باشند شاید بتوانند جلوی افزایش بی‌رویه قیمت‌ها را هم بگیرند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا