ورزشی

پیکان صفر – ۲ استقلال/ شاگردان نکونام نایب قهرمان شدند

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

تیم استقلال با نتیجه ۲ بر صفر پیکان را شکست داد تا با ۶۷ امتیاز،‌ نایب قهرمان بیست و سومین دوره لیگ برتر شود.

به گزارش ایسنا، تیم‌های استقلال و پیکان از ساعت ۱۹ امشب (شنبه – ۱۲ خرداد ۱۴۰۳)، در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود آبی‌ها پایان یافت. با این نتیجه استقلال ۶۷ امتیازی شد اما با توجه به پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، شاگردان نکونام در رتبه دوم جدول به کار خود در این فصل لیگ پایان دادند. پرسپولیس نیز یا یک امتیاز بیشتر نسبت به استقلال، عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورد.

پیکان صفر – ۲ استقلال

گل‌ها: مهرداد محمدی در دقایق ۲۱ و ۲۲

شرح گل‌ها: مهرداد محمدی موفق شد توپ سرگردان در محوطه جریمه را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند. (گل اول برای استقلال)

محمدی تنها یک دقیقه پس از گل اول به سمت محوطه جریمه پیکان حرکت کرد و در موقعیت تک به تک پس از جا گذاشتن دروازه‌بان پیکان، موفق به گلزنی شد. (گل دوم برای استقلال)

کارت زرد: محمد ستاری، محمدحسین فلاح و علی قربانی از پیکان – امید حامدی‌فر از استقلال

کارت قرمز: محمدرضا دیناروند از پیکان

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، دانیال جهانبخش، سامان نریمان‌جهان (معین عباسیان، دقیقه ۸۴)، حامد پاکدل (ابراهیم صالحی، دقیقه ۷۵)، فرشید اسماعیلی، علی قربانی، امیرحسین صدقی، محمد ستاری، محمد آژیر، مبین دهقان و محمدحسین فلاح (ایمان صادقی، دقیقه ۵۶)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، امید حامدی‌فر، زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی (میلاد فخرالدینی، دقیقه ۱+۹۰)، رافائل سیلوا، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف (جعفر سلمانی، دقیقه ۶۳)، مهرداد محمدی (امیرعلی صادقی، دقیقه ۷۳) و گوستاوو بلانکو (آرمان رمضانی، دقیقه ۱+۹۰)

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا