شهری

پیمایش مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین در منطقه ۱۲ – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ تهران در راستای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین و تسهیل در تردد عاشقان اباعبدالله در روز اربعین حسینی با بازدید ۴ ساعته از مسیر واقع در منطقه، موارد عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی به معاونان و مدیران ذیربط ابلاغ کرد.

شهردار منطقه ۱۲ ابتدا با حضور در محور ۱۷ شهریور نبش کوچه خشکبار، خروج باکس برق در آن نقطه و نظافت قسمت محصور در تقاطع زیر گذر امیرکبیر را در دستور کار شهردار ناحیه ۶ قرار داد.

وی سپس ضمن دستوراتی پیرامون لکه‌گیری آسفالت کل مسیر ۶.۵ کیلومتری جاماندگان اربعین در منطقه ۱۲؛ پیاده روسازی ضلع غرب محور ۱۷ شهریور حدفاصل خیابان تمدن تا میدان خراسان را به معاون فنی و عمران منطقه ابلاغ کرد.

وحیدرضا انارکی محمدی همچنین با بررسی باغچه‌های میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا در راستای جلوگیری از هدر رفت آب و سرریز شدن خاک به پیاده روی این محور، احداث تک جدول در فضای سبز این محور را نیز در دستور کار معاونت فنی و عمران منطقه ۱۲ قرار داد.

شهردار منطقه ۱۲ در ادامه بازدید با توجه به ضرورت نگهداشت این محور و تاکید بر حضور پاک با نان معاونت خدمات شهری و محیط زیست در روز اربعین حسینی، بر برطرف کردن گرفتگی و لایروبی انهار بالادست این محور توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه تاکید کرد و حذف زوائد فیزیکی پایه‌های چراغ برق محور ۶.۵ کیلومتری مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین در منطقه ۱۲ نیز در دستورکار این معاونت قرار گرفت.

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ همچنین با توجه به محدودیت‌های ترافیکی در روز اربعین حسینی، از معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲ خواست تا با اطلاع رسانی مسیرهای جایگزین به شهروندان، از مشکلات پیشرو در رفت‌وآمد آنها جلوگیری شود.

وی همچنین در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه کوچه‌های منشعب به محور ۱۷ شهریور به علت سنگ فرش بودن میدان امام حسین (ع) تا شهدا در سنوات گذشته بسته بود، با عنایت به برداشته شدن سنگ فرش این محور نسبت به بازگشایی این کوچه‌ها به محور ۱۷ شهریور طرح مطالعاتی انجام گیرد.

شهردار منطقه ۱۲ همچنین با اشاره به سوال خبرنگار در آخرین نشست خبری با اصحاب رسانه موضوع میدان گاهی شدن میدان شهدا را در دستورکار بررسی معاونت حمل و نقل و ترافیک با مشاوران ذیربط قرار داد.

طراحی داشبورد پایش آنلاین برای شناسایی و رفع مشکلات پیاده روی جاماندگان اربعین در قالب تگ NFC

گفتنی است به منظور حصول اطمینان از برقراری الزامات حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE)، طی دو مرحله پیمایش و بازدید میدانی از مسیر برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) از میدان امام حسین (ع) تا میدان شوش، موارد ضروری شناسایی و کدگذاری شد که به راحتی با دستگاه‌های مجهز به NFC می‌توان به این داده‌ها دست یافت و نیازی به اسکن نیست.

به دلیل اهمیت و حساسیت روز اربعین که در آن جمع کثیری از شهروندان از میدان امام حسین (ع) واقع در منطقه ۱۲ پیمایش خود را آغاز خواهند کرد، مقرر شد با استفاده از این روش به بهترین نحو به اداره امور شهری در مسیر پیمایشی واقع در منطقه ۱۲ پرداخته شود تا ان‌شاالله بهترین خدمات‌رسانی به شهروندان و عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام انجام شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا