پیش شماره «ماهنامه سوره» منتشر شد

با صاحب امتیازی حوزه هنری؛

پیش شماره «ماهنامه سوره» منتشر شد

پیش شماره «ماهنامه سوره» منتشر شد

پیش‌شماره دوره جدید ماهنامه «سوره» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش شماره دوره جدید ماهنامه «سوره» به صاحب‌امتیازی حوزه هنری انقلاب اسلامی، مدیر مسئولیِ محمدمهدی دادمان و سردبیریِ سید علی سیدان ویژه «بلوای ۱۴۰۱» منتشر شد.

روایت چارچوب‌های تحلیلی متفاوت در بلوای ۱۴۰۱، پاسخ به یادداشت‌های اخیر سید جواد طباطبایی، پاسخی به اسلاوی ژیژک، روایت ی از تحلیل حسین کچویان درباره بلوا، بررسی تاریخ پیش‌بینی‌های سقوط جمهوری اسلامی توسط سازمان مجاهدین خلق، نحوه موضع‌گیری حوزوی‌ها در بلوای ۱۴۰۱، روایتی از شکل‌گیری پدیده «سلام فرمانده»، سفرنامه سوریه، گفتگو با استاد اصغر طاهرزاده، میزگردی با حضور علیرضا شفاه، محمد قوچانی و سجاد صفار هرندی، نقد انیمیشن پسر دلفینی، نقد آثار گرافیکی با موضوع بلوای ۱۴۰۱و بررسی نحوه حضور مهدی رسولی در صحنه هیئت و سیاست، از جمله موضوعاتی است که در این پیش‌شماره به آن پرداخته شده است.

مجله سوره، از مهم‌ترین مجلات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که در دهه شصت توسط «سید مرتضی آوینی» پایه‌گذاری شد. این مجله پس از فراز و فرودهایی در سال‌های گذشته، اکنون با تحریریه‌ای جدید آغاز به کار کرده است. علاقه‌مندان برای خرید پیش‌شماره ماهنامه سوره، می‌توانند از ۲۹ آذر به دکه‌های روزنامه‌فروشی مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا