ورزشی

پیش‌بینی کاوه از مدال یزدانی در المپیک

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: خدا را شکر یزدانی خوب رسید و یکی از امیدهای ما در المپیک است.

به گزارش ایسنا، محسن کاوه در نشست صمیمی وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک با ورزشکاران اعزامی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: برای اولین بار بود که این مراسم برگزار می‌شد و خیلی هم خوب بود. فکر می‌کنم جای این مراسم در ورزش کم است و جا دارد از مسئولان برگزارکننده و وزیر ورزش به عنوان عضو کوچکی از خانواده کشتی تشکر کنم.

او در ادامه افزود: خدا را شکر همکاری خوبی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی بوده و حمایت خود را در پشتیبانی و تدارکاتی انجام داده‌اند و ممنون آنها هستیم. امیدواریم روی تشک بهترین‌ها را رقم بزنیم.

او در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتایج کشتی آزاد در المپیک افزود: پیش‌بینی خیلی سخت است. رقبای دنیا می‌آیند برای اینکه خود را در المپیک خوب نشان دهند و کار خیلی سخت است.

او گفت: ما اردوهای خوبی داشتیم. بحث پشتیبانی بوده که در همه بخش‌های تدارکات و اعزام شرایط خوبی داشتیم. تمام شرایط خواسته‌شده برای ورزشکاران مهیا بوده است. امیدواریم بهترین عملکرد را داشتیم باشیم.

او درباره حسن یزدانی گفت: خدا را شکر خوب رسیده و یکی از امیدهای ما در المپیک است.

کاوه در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی مدال طلا از یزدانی دارد گفت: کار سخت است. درست است که تیلور رقیب اصلی او نیست اما کشتی‌گیرهای خوبی در المپیک هستند.

او درباره غیبت روس‌ها و تاثیرش روی نتایج کاروان ایران گفت: کشتی در غیبت روس‌ها کم رونق می‌شود. کشتی‌گیران روس مدعی هستند و نبودشان کیفیت را پایین می‌آورد. بچه‌های ما خوب کار می‌کنند. تمام شرایط را در نظر می‌گیریم که در تشک خوب کار کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا