پیروانی: اینکه پنالتی پرسپولیس گل نشود و همکاران شما خوشحال شوند، خوب نیست

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری هشت صبح، افشین پیروانی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل هوادار درمورد این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم. بعد از بازی با الدحیل نیاز به این برد داشتیم و خدا را شکر توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و برای بازی بعدی آماده شویم.

وی با اشاره به حواشی بازی با الدحیل خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی رخ نداد. هواداران ما همیشه سرآمد بودند و زمانی را داشتیم که به جام نرسیدیم هم تیم تشویق شد. نمی‌دانم آن روز چه اتفاقی افتاد، اما امروز جبران کردند و در طول هفته هم انرژی مثبت دادند. تعداد کمی که اشتباه کردند هم به اشتباه خود پی بردند.

پیروانی درمورد دربی ۱۰۳، عنوان کرد: دربی هم شرایط خاص خودش را دارد. هر تیمی که بتواند از فرصت‌‌ها بهتر استفاده کند پیروز خواهد شد. شرایط ما هم خوب است و چند جلسه ریکاوری خواهیم داشت. به تمرین نمی‌رسیم، چون زمان مسابقات نزدیک است و امیدوارم بتوانیم برد خوبی را به هواداران تقدیم کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص مطرح شدن نام برانکو و احتمال بازگشت وی به پرسپولیس، گفت: اینکه برانکو مربی بزرگی است و خاطرات خوبی را برای هواداران و باشگاه رقم زده است شکی نیست، اما او خودش هم اعلام کرده که تیم دارد. زمانی برخی از هواداران احساسی این حرف را می‌زنند که قابل تحمل است، اما اینکه یک خبرنگار یا مجری تلویزیون این حواشی را درست کند موضوع فرق می‌کند؛ البته شرایط آن مجری را همه می‌دانند. اینکه پنالتی ما گل نشود و همکاران شما دست بزنند و خوشحالی کنند اتفاقات قشنگی در فوتبال ما نیست. برانکو مربی بزرگی است، اما در حال حاضر تیم دارد و شک نکنید که گل‌محمدی هم مربی بزرگی است و افتخارات خوبی را آورده است و روزهای خوب هم برای ما فراهم خواهد شد.

وی درمورد شکاف بین مدیریت و کادر فنی به پرسپولیس آسیب زده است، تصریح کرد: مشکل اصلی ما مشکلات مالی است. بحث سقف قرارداد فشار روی مدیریت آورد. بازیکن خارجی که بتوانیم با تیم‌های آسیایی رقابت کنیم نداشتیم. امروز گفتند النصر باید یکی از ستاره‌های خود را بیرون بگذارد، اما ما با چند بازیکن جوان و آینده‌دار رقابت ناسالم و نابرابر با آنها داشتیم. اینکه ما سقف را رعایت کنیم و یک تیم ۴ مهاجم خوب روی نیمکت خود داشته باشد منطقی نیست. در نهایت اینکه ما پرسپولیس هستیم و هوادار داریم و با تمام توان می‌جنگیم، اما قانون باید برای همه تیم‌ها برابر باشد. شکافی هم وجود ندارد و اگر بحثی مطرح می‌شود برای پیشرفت تیم است. 

پیروانی درخصوص احتمال کسر امتیاز از استقلال، اظهار داشت: خبری در این خصوص ندارم. قطعاً بهترین تصمیم را خواهند گرفت. داوران عزیزی که قضاوت کردند پیراهن آستین کوتاه پوشیده بودند و هوا در حال سرد شدن است. امیدوارم فدراسیون به آنها لباس آستین بلند بدهد. فکر نمی‌کنم این حرفم محرومیت و جریمه داشته باشد. در طول فصل حمله زیادی به داوران می‌شود و امیدوارم فدراسیون حداقل البسه مناسب در اختیار آنها قرار دهد.

 

 

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا