سیاسی

پیام رئیس جمهور پزشکیان درپی حملات اخیر اسرائیل در ضاحیه بیروت: یک جنایت جنگی آشکار و غیرقابل پنهان است / جنایات رژیم صهیونیستی ثابت کرد که این رژیم بزرگ‌ترین تهدیدکننده صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است / دولت جمهوری اسلامی ایران این جنایت اخیر صهیونیست‌ها را پیگیری می‌کند

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

رئیس جمهور مسعود پزشکیان در پیامی حملات امروز رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت را محکوم کرده و آن را یک جنایت جنگی آشکار و غیرقابل پنهان دانست و گفت: اینجانب همدردی خود را با ملت و دولت لبنان اعلام کرده و به خانواده شهدای سرافراز این حادثه تسلیت می‌گویم.

 

متن کامل پیام دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه آمده است:

 

« بسم الله الرحمن الرحیم

 

حملات امروز رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت، یک جنایت جنگی آشکار و غیرقابل پنهان است که ماهیت تروریسم دولتی این رژیم را بار دیگر آشکار کرد.

 

جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان، نشانه‌ای از استیصال جامعه جهانی در متوقف کردن ماشین تروریسم دولتی بوده و ثابت کرد که این رژیم بزرگ‌ترین تهدیدکننده صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است. انتظار می‌رود تمامی کشورهای جهان و به‌ویژه کشورهای اسلامی، با قاطعیت این جنایت را محکوم کنند.

 

اینجانب همدردی خود را با ملت و دولت لبنان اعلام کرده و به خانواده شهدای سرافراز این حادثه تسلیت می‌گویم. در غم شما مردم عزیز و پرافتخار مقاومت لبنان شریک هستم.

 

دولت جمهوری اسلامی ایران این جنایت اخیر صهیونیست‌ها را پیگیری می‌کند و در کنار ملت لبنان و محور مقاومت خواهد بود.»

 

مسعود پزشکیان

 

رئیس جمهور ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا