پیام تسلیت هیئت دولت در پی درگذشت رستم قاسمی

Print Friendly, PDF & Email

پیام تسلیت هیئت دولت در پی درگذشت رستم قاسمی

پیام تسلیت هیئت دولت در پی درگذشت رستم قاسمی

هیئت دولت درگذشت تأثر برانگیز وزیر سابق راه و شهرسازی را به عموم مردم قدرشناس ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران، درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را به عموم مردم قدرشناس ایران به ویژه همرزمان، همراهان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت و تعزیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

هیأت دولت جمهوری اسلامی ایران، درگذشت تأثر برانگیز همکار متعهد و پرتلاش و جانباز سرفراز دوران دفاع مقدس، مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را به عموم مردم قدرشناس ایران به ویژه همرزمان، همراهان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می‌کند.

این مدیر انقلابی و دلسوز و از یادگاران دوران دفاع مقدس به رغم بیماری و جراحات ناشی از آثار جانبازی تا آخرین روزهای عمر شریف خود، در خدمت مردم و کشور بود و کارنامه پر افتخاری به یادگار گذاشت که همواره در خاطره‌ها، باقی خواهد ماند.

هیأت دولت ضمن قدردانی و پاسداشت خدمات ماندگار آن خدمتگزار صدیق، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رضوان الهی و همجواری با صالحان را مسالت دارد.

همچنین احمد وحیدی، وزیر کشور با صدور پیامی درگذشت سردار رستم قاسمی را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

خبر درگذشت برادر ارجمندم مجاهد عرصه‌های دفاع مقدس و پیشرفت کشور، سرتیپ پاسدار رستم قاسمی موجب تألم و اندوه فراوان شد.

آن مرحوم از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که مخلصانه و مومنانه در برابر توطئه‌های مختلف علیه ایران اسلامی چه در دفاع از خاک میهن و چه در دوران تحریم‌های ظالمانه دشمنان، ایستادگی کرد و با مجاهدت‌های خود در فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی حتی پس از بروز بیماری کوشید تا منشأ تحول و پیشرفت کشور باشد و عهدی را که با رئیس جمهوری محترم و مردم ایران بسته بود، منصه ظهور یابد.

فعالیت‌ها و تلاش‌های ارزشمند ایشان در صفحه تاریخ این سرزمین و جبهه مقاومت، کارنامه درخشانی برای آن عنصر خدوم مردمی و ولایی است که برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

اینجانب یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده را گرامی می‌دارم و درگذشت ایشان را به محضر حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، آیت الله رئیسی رئیس جمهوری محترم و هم‌رزمان و همسنگران و همچنین خانواده ایشان تسلیت عرض می‌کنم و در این ایام سوگواری بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) برای آن مرحوم علو درجات را از خدای متعال مسالت دارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا