پیام تسلیت دستغیب در پی انفجار تروریستی در کرمان

Print Friendly, PDF & Email

سید احمدرضا دستغیب طی پیامی انفجار تروریستی در مسیر زائران سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، دستغیب طی پیامی حادثه تروریستی در مسیر زائران سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

همزمان با فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و در حالی که خیل عظیمی از ملت شهیدپرور در حال عزیمت به گلزار شهدا و زیارت مزار سردار دلها بودند، دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی در یک اقدام تروریستی کور، تعدادی از هموطنان بیگناه کشورمان را به شهادت رساندند.

این اقدام ناجوانمردانه که قلوب هموطنان عزیز و تمامی آزادگان جهان را جریحه دار کرد، نشانگر نهایت ددمنشی و پست فطرتی عاملان و آمران پشت پرده ای است که اگرچه حاج قاسم را به شهادت رساندند اما نتوانستند مکتب حاج قاسم را از بین ببرند و از سر استیصال و عجز، دست به این قبیل جنایات می زنند.

ضمن عرض تسلیت این واقعه دردناک به ساحت مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بازماندگان و تمامی هموطنان بالاخص مردم شهید پرور کرمان، انتظار می‌رود دستگاه های مسئول با شناسایی سریع، انتقام قربانیان این جنایت خونین را از بانیان آن بستانند و تدابیر لازم را هم برای جلوگیری از تکرار این حوادث بیاندیشند تا منبعد شاهد این قبیل اقدامات تروریستی دشمنان در کشور نباشیم.

سید احمدرضا دستغیب
رئیس کل دیوان محاسبات کشور»

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا