ورزشی

پنج مرد مسلح در خدمت کارلتو!

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

کارلو آنچلوتی برای فصل جدید مهره‌های تهاجمی زیادی خواهد داشت. ام‌باپه، وینیسیوس، رودریگو، براهیم دیاز و اندریک روی هم ۱۰۸ گل زدند و ۴۱ پاس گل دادند.

به گزارش ایسنا، آلفردو دی‌استفانو زمانی گفت: فوتبال بدون گل مانند یکشنبه بدون آفتاب است. آنچلوتی برای فرار از تاریکی، انبار باروت را پر خواهد کرد. وینیسیوس (۲۴ساله)، رودریگو (۲۳ساله) و براهیم (۲۴ساله) فصل گذشته در رئال‌ بودند و ام‌باپه (۲۵ساله) و اندریک (۱۸ساله) علیرغم رفتن خوسلو به قطر قدرت هجومی رئال را چند برابر کرده‌اند.

۱۰۸ گل و ۴۱ پاس گل در مجموع برای پنج نفر؛ پنج مرد مسلح در خدمت کارلتو. فراموش نکنید فصل گذشته بلینگام نیز خیلی به خط حمله رئال کمک کرد.

مهم‌ترین اتفاق برای رئال در شروع فصل جدید خرید کیلیان ام‌باپه است. این بازیکن فرانسوی فصل قبل فقط ۲۹ بازی و ۲۱۵۹ دقیقه بازی کرد و کاملا آماده است تا از شروع لالیگا برای تیمش به میدان برود. بهترین گلزن تاریخ پاری‌سن‌ژرمن به دنبال ثبت یک فصل تاریخی با رئال است.

دقیقا مثل سال ۲۰۱۸ که با آمدن وینیسیوس آغاز شد و کریستیانو رونالدو رفت. آن سال یک برزیلی خوش‌آتیه از راه رسید و جای رونالدو را گرفت و در سه فصل اول تنها هفت گل به ثمر رساند ولی در ادامه فصل به فصل آمارش بهبود یافت.

آمار ۵ مهاجم هجومی رئال در فصل قبل

کیلیان ام‌باپه: ۴۴ گل و ۱۰ پاس گل
وینیسیوس: ۲۴ گل و ۱۱ پاس گل
رودریگو: ۱۷ گل و ۹ پاس گل
براهیم دیاز: ۱۲ گل و ۹ پاس گل
آندریک: ۱۱ گل و ۲ پاس گل

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا