سیاسی

پزشکیان: برادران فکر کرده‌اند ما خودمان را گم کرده‌ایم / مطمئن باشید زد و بند نخواهیم کرد / نه پست، نه مقام‌ و نه جایگاه برای من به عنوان یک فرد هیچ امتیازی نیست

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

پزشکیان: برادران فکر کرده‌اند ما خودمان را گم کرده‌ایم / مطمئین باشید زد و بند نخواهیم کرد / نه پست، نه مقام‌ و نه جایگاه برای من به عنوان یک فرد هیچ امتیازی نیست

رئیس جمهور منتخب گفت: بار سنگینی که شما مردم بر شانه‌های ما گذاشته‌اید، به شدت سنگینی می‌کند و بدون شما و به تنهایی نمی‌توان امور کشور را انجام داد.

به گزارش «انتخاب»، مسعود پزشکیان امروز پنجشنبه (۲۱ تیرماه) در جمع اعضای ستاد انتخاباتی استان تهران که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: پست، مقام و جایگاه برای من هیچ امتیازی ندارد و به آنچه که به آن معتقدم، همچنان اعتقاد دارم. اما بار سنگینی که شما و مردم کشورمان بر شانه‌های ما گذاشته‌اید، به شدت سنگینی می‌کند.

رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران افزود: اگر شما اعضای ستاد، مردم، نخبگان، تولیدکنندگان، کارشناسان، صنعت گران، مذهبیان، عشایر، کشاورزان و سایر اقشار مردم نباشند، به تنهایی و بدون حمایت مردم، نمی‌توان امور کشور را انجام داد.

وی با بیان اینکه صادقانه با همه مردم بر آنچه که پیمان بسته است، خواهم ماند، یادآور شد: زندگی امام حسین (ع) و سایر ائمه سرشار از حریت، آزادگی، درس و تجربه است و من زندگی خود را با زندگی آنها تطبیق داده و به این راهی که انتخاب کرده ام، افتخار می کنم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا