استان ها

پروژه‌های گردشگری نیمه‌تمام سرعین تعیین تکلیف می‌شود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، احد بیوته عصر شنبه در مراسم افتتاح نمایندگی مجموعه گردشگری دروازه صلح ملل در اردبیل، اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی حق ندارند به خاطر منافع خود اجرای پروژه‌ها را معطل کرده و یا بلاتکلیف به حال خود رها کنند.

وی نمونه این پروژه معطل مانده را ساری‌سویی در سرعین اعلام کرد و گفت: باید این پروژه گردشگری در کوتاه‌ترین زمان تعیین تکلیف شده و زمینه تکمیل و راه‌اندازی آن فراهم آید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیر بی‌برنامه در این استان به درد نمی‌خورد و ما چنین مدیری را نمی‌خواهیم، تصریح کرد: حتی مدیرانی که در سطح کشور نسبت به این استان دلسوز نبوده و تنها در قول و سخن وعده بدهند، مورد پذیرش ما نبوده و ما از مدیران با برنامه و تحول‌آفرین در میدان عمل استقبال می‌کنیم.

بیوته زمینه جذب سرمایه‌گذاران را در حوزه‌های مختلف به ویژه گردشگری یادآور شد و افزود: بنده همان تعبیر گذشته را که اعلام کردم کیسه‌کش سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در سرعین هستم، همچنان تکرار می‌کنم و ابایی از این سخن ندارم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: باید فرهنگ حمایت از سرمایه‌گذاران را در اشکال مختلف به نمایش گذاشت و مانیز به نوبه خود باید در خدمتگزاری همه‌جانبه به فعالان حوزه کار، تلاش و سرمایه‌گذاری آستین همت بالا زده و وارد میدان شویم.

بیوته اضافه کرد: در نقطه مقابل مسئولان و مدیرانی که بخواهند چوب لای چرخ تولید بگذارند در تیررس نظارتی ما قرار دارند و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا چنین حرکتی مانع جدی در مسیر توسعه و تحول استان ایجاد کنند.

وی با انتقاد از مدیریت ارشد توسعه ایرانگردی و جهانگردی و مباحث مطرح شده، بیان کرد: به دور از شعارزدگی ما نیازمند ارائه برنامه و طریق درست، صحیح و عملیاتی هستیم و باید در این بخش به وعده‌های داده شده در سریع‌ترین زمان عمل شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس سعی خواهیم کرد تا به عنوان اولین نماینده استان در این کمیسیون پشتیبانی‌های لازم را از دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی به ویژه میراث فرهنگی انجام دهیم تا بسیاری از هدف‌گذاری‌ها در حوزه فرهنگ به ثمر بنشیند.

به گزارش خبرنگار مهر، این نماینده مجلس در ماه‌های اخیر با به کار بردن الفاظ عجیب و تعابیر ناشایست سوژه کاربران فضای مجازی و فعالان رسانه‌ای بوده و همچنان از به کار بردن برخی الفاظ نامتعارف ابایی ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا