استان ها

پرورش نسل باید در کشور باقی بماند / فرزند را نمی‌توان وارد کرد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کمال‌الدین خداداده شامگاه پنجشنبه در آئین اختتامیه جایزه ملی «جوانی جمعیت» در اصفهان اظهار کرد: کشور و تمدن ما مدیون حضور امامزادگان است، ترویج اندیشه الهی و پرچم‌داری توحید در این مراکز همواره تاکید شده است.

وی افزود: اصفهان را قبل از کالبد تاریخی آن باید در معنویت و تمدن ایرانی اسلامی آن دید، ابهت ایران و ایرانی در این شهر و دیگر شهرهای ایران به خوبی دیده می‌شود و این همه زیبایی را مدیون ائمه اطهار (ع) هستیم.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه شکوه تمدن ایرانی در جمعیت ما است، ابراز کرد: پرورش نسل باید در کشور باقی بماند، فرزند را نمی‌توان وارد کرد و باید همچون گذشتگان به این امر توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فرزندان سالم و آگاه در خانواده مستحکم تربیت می‌شوند، گفت: موضوع جمعیت موضوعی اساسی است، از ستاد ملی جمعیت که با تمام توان در راستای احیای قانون جوانی جمعیت هستند قدردانی می‌کنم.

حجت‌الاسلام خداداده با بیان اینکه در موضوع جمعیت، حجاب و عفاف و … همواره منتقدانی داشتیم که پس از مطالعه رفتار جهانیان به اشتباه خود پی می‌برند، گفت: انتظار از مساجد در این زمینه این است که با توجه به حضور مؤثر خود در حوزه فرهنگ عمومی برخی از گذاره‌ها را تغییر دهند تا به مأموریت خود عمل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا