ورزشی

پرواز از فرانسه و ازبکستان به مقصد سپاهان اصفهان

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/اصفهان در آخرین فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی طلایی‌پوشان اصفهان حضور ۲ مسافر جدید از فرانسه و ازبکستان در ترکیب سپاهانی‌ها تقریبا قطعی شده است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سپاهان که تاکنون فعالیت‌های خوبی در بازار نقل‌وانتقالات داشته و بازیکنان جوانی را به جمع باتجربه‌های تیمش اضافه کرده است، پس از جذب هنانوف به عنوان نخستین بازیکن خارجی‌اش، اکنون ۲ مسافر جدید در راه دارد.

استیون انزونزی، بازیکن فرانسوی هافبک سابق ۳۵ ساله رم، سویا و الریان با اصفهانی‌ها به توافق رسیده و احتمالا اگر مشکلی پیش نیاید، در روزهای آینده رونمایی خواهد شد.

همچنین جلال الدینوف، کاپیتان تیم ملی زیر ۲۳ ساله ازبکستان دیگر گزینه جذاب سپاهانی‌ها است که مذاکرات خوبی با نماینده اصفهان داشته و به امضای قرارداد نزدیک شده است. شرایط محمدجواد حسین‌نژاد دیگر بازیکن سپاهان در این پست نیز همچنان مبهم است و شاید طلایی‌ها مجبور به فروش او شوند.

از سوی دیگر بنا بر اطلاع خبرنگار ایسنا بازیکنان جدیدالورود سپاهان تا این لحظه مشکلی برای همراهی طلایی‌ها در تقابل با الشباب نخواهند داشت، اما با این حال ۲ بازیکن خارجی سپاهان با توجه به برخی مسائل و روندهای انتقالاتی به احتمال زیاد در کنار این تیم برای این بازی آسیایی نخواهند بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا