سیاسی

پدیده امروز انتخابات ریاست‌جمهوری که بود و چه گفت؟

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بنا دارم از آخرین لایه مغز نظام به پوسته اول و ظاهری گذر کنم تاکید کرد:‌ شرایط ایران و جهان را در این مقطع مهم می‌دانم به همین دلیل با تصمیم شخصی خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران معرفی می‌کنم.

به گزارش انتخاب ، «وحید حقانیان» پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز بنا دارم در معرض و منظر شما ملت صبور و فهیم قرار بگیرم و از بطن هفتم و آخرین لایه مغز نظام به پوسته مهم اول و ظاهری گذر کنم.

وی افزود: شرایط ایران و جهان را در این مقطع مهم می‌دانم به همین دلیل با تصمیم شخصی خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران معرفی می‌کنم. گذر از این مرحله تاریخی و نظم نوین جهانی با توجه به منافع کشورها نیازمند بهره‌گیری از خرد جمعی، حضور گسترده مردم و استفاده از توانایی‌های مادی و معنوی کشور است که در این میان جایگاه مردم و خردمندان را برجسته و لازم می نمایاند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد:‌ عصر عصر دانایی راهبری کشور ایران در طول تاریخ این سرزمین کهن با فراز و فرودهایی همراه بوده که در زمان اوج شکوه و عظمت ایرانی را به رخ جهانیان کشانده و آنها را شگفت زده کرده است.

وی با بیان اینکه از ۱۸ سالگی فعالیت در حزب جمهوری و درک بزرگانی چون شهید بهشتی، مقام معظم رهبری، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و بزرگان دیگر، کار اجرایی، فرهنگی و سیاست ورزی را آغاز کردم، گفت: در دوران ۴۵ ساله خدمت خود در نهاد ریاست جمهوری و دفتر مقام معظم رهبری، با ارتباط نزدیک با کلیه بزرگان نظام، همه روسای سه قوه، وزرا و استانداران و سفرا، شهرداران و سایر مسئولان میانی کشور، تبادل نظر داشته و با مسائل کشور آشنایی کامل دارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا