پدرم در خدمت مردم و نظام بود – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش خبرنگار مهر، «حافظ سلیم‌الله ریگی» فرزند شهید «عبدالواحد ریگی» و استاد فقه حنفی دانشگاه مذاهب اسلامی، امروز در مراسم گرامیداشت این شهید اظهار کرد: سخن‌گفتن درباره پدرم دشوار است؛ خداوند را شاکرم که زندگی با برکت پدرم را در سن ۷۶ سالگی با نعمت والای شهادت به پایان رساند تا وعده برحق و العاقبه للمتقین، تحقق یابد.

وی ادامه داد: شجاعت شهید ریگی در راه بیان حقایق و نهراسیدن و منفعل‌نبودن در برابر تطمیع و تهدید دیگران، نشات‌گرفته از باور توحیدی خالص بود.

فرزند شهید «عبدالواحد ریگی» دلسوزی و خیرخواهی برای مردم و نظام را یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این شهید عنوان و اظهار کرد: این شهید بزرگوار، در کنار تدریس علوم دینی مانند تفسیر، حدیث و فقه، همواره در خدمت مردم و نظام بود.

استاد فقه حنفی دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: شهید ریگی عزت، اقتدار و پیشرفت مسلمانان و جوامع اسلامی را در بازگشت به قرآن و آموزه‌های آن می‌دید؛ مولانا عبدالواحد ریگی زنده است چون مکتب او زنده است.

فرزند شهید «عبدالواحد ریگی» اضافه کرد: این شهید بزرگوار برای مقام شامخ زن، همان جایگاهی را قائل بود که قرآن به او ارزانی داشته است؛ او معتقد بود که کرامت و ارزش واقعی زن در حفظ و رعایت شئون اسلامی از جمله حجاب شرعی و قرآنی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا