سیاسی

پایگاه هوایی سرلشکر شهیدمحمودآبادی در ارومیه افتتاح شد – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه در این مراسم گفت: همه راهبردها باید یک ما به ازا در روی زمین داشته باشد و هر کشوری اگر ابتکار عمل داشته باشد اقتدار لازم را دارد و همه موفقیت‌ها اتصال به قدرت زمینی پیدا می‌کند.

سردار حسین سلامی تصریح کرد: امنیت، رفاه و پیشرفت قدرت‌های شیطانی معادل تخریب و قتل عام سایرین است و این معادله به عنوان نمونه کامل در غزه مشهود است امانیروهای زمینی جبهه حق از فرماندهان و رزمندگانی که به کوه‌ها معنا می‌بخشند، تشکیل شده و سربازان زینت حاکمان و والیان و سپر مردم هستند.

وی در ادامه افزود: مرزها باید در امنیت باشد چرا که بدون امنیت پیشرفت و آبادانی برای جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد و ملزم به توسعه کمی و کیفی در همه زمینه‌ها هستیم.

سردار علی اکبر پور جمشیدیان فرمانده قرار گاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه در این مراسم اظهار کرد: ما در منطقه شمال غرب با ضد انقلاب و دشمنان در حال جنگیم و در این منطقه عملیات‌های مختلف در مقابله با شرارت‌های بد خواهان انجام شده است و طرح‌های مهمی مثل افتتاح این پایگاه در زمینه دفاع و مقابله اجرا شده است که مطمئناً بسیار مثمر خواهد بود.

سردار رحمانی فرمانده هوا نیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در آئین افتتاحیه بیان کرد: این طرح کار جهادی مهم و اثر گذاری برای نیروی زمینی سپاه است و با توجه به تمهیدات انجام شده باید امنیت لازم را برای منطقه و مردم ایجاد کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا