استان ها

پایان فرآیند ارزیابی داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری در همدان – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی عابدینی‌نیا از پایان فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری در استان خبر داد و گفت: در طی این فرایند که از ۲۲ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد ادامه داشت ۹۳۳ نفر به مرحله ارزیابی تکمیلی راه یافتند که ۳۸ نفر به دلایل مختلف از جمله انصراف، غیبت، نقص مدارک و … حذف و ۸۹۵ نفر مورد ارزیابی تخصصی قرار گرفتند.

عابدینی‌نیا افزود: فرایند ارزیابی در ۴ حوزه و در قالب ۸ گروه انجام شد که ۲ حوزه ویژه خواهران و ۲ حوزه ویژه برادران در نظر گرفته شد و ترکیب هر گروه متشکل از ارزیابان تخصصی، تسهیلگر و کمک تسهیلگر، نماینده حراست، نماینده گزینش و نماینده فناوری بود.

وی همچنین افزود: فرایند ارزیابی با حمایت مدیرکل و همت و همراهی همکاران حوزه معاونت آموزش ابتدایی، امور اداری، حراست، فناوری، گزینش، رفاه و خدمات، مدیران حوزه‌های ارزیابی، ارزیابان، تسهیلگران و نیروهای پرتلاش خدماتی در فضایی سالم انجام شد که از تلاش‌های این مجموعه تقدیر و تشکر می‌گردد.

عابدینی‌نیا در پایان تاکید کرد: عدالت و رعایت حقوق همه داوطلبان سرلوحه کار همکاران بوده و ارزیابان تخصصی ارزیابی تکمیلی را با محوریت اخلاق و کاملاً عادلانه انجام داده و از آنجایی که شغل معلمی بسیار حساس است، نگاه برآمده از ترحم و هرگونه جانب گیری در این فرایند مطلقاً وجود نداشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا