ورزشی

پایان زودهنگام رولان‌گاروس برای جوکوویچ/ «نوله» دیگر شماره یک تنیس جهان نیست

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

آسیب‌دیدگی پرونده حضور نواک جوکوویچ را در رقابت‌های تنیس آزاد فرانسه بست.

به گزارش ایسنا، جوکر در آستانه رقابتش در دور یک‌چهارم نهایی تنیس اوپن فرانسه به دلیل آسیب‌دیدگی از حضور در ادامه این مسابقات کناره‌گیری کرد. جوکوویچ به این ترتیب ادامه این رقابت‌ها و مکان نخست رده‌بندی برترین تنیس‌بازان دنیا را از دست داد و این جایگاه را به یانیک سینر واگذار کرد.

دو بازی پنج‌ستی پیاپی تاثیرش را روی برنده بیست‌وچهار گرانداسلم  تنیس گذاشت؛ چنانکه او در پایان بازی با فرانسیسکو چروندلو گفته بود: «نمی‌دانم فردا یا پس‌فردا چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا می‌توانم به میدان بروم و بازی کنم یا نه.»

این تنیسور ۳۷ساله در بازی آخرش نقش بر زمین شد و از ناحیه زانو آسیب دید ولی با دُز بالای مُسکن کارش را با برد حریف به پایان رساند.

بر اساس اعلام مسئولان برگزاری رولان گاروس این تنیسور صرب از ادامه رقابت‌ها انصراف داده است و به این ترتیب کسپر رود نروژی، رقیب جوکوویچ در دور یک‌چهارم نهایی، راهی دیدار نیمه‌نهایی خواهد شد.

جوکر به این ترتیب از رسیدن به قهرمانی شماره ۲۵ خود در تاریخ رقابت‌های گرنداسلم تنیس بازماند و همزمان عنوان مرد شماره یک تنیس جهان را به یانیک سینر ایتالیایی، قهرمان تنیس آزاد استرالیا، سپرد. سینر با پیروزی بر گریگور دیمیتروف بلغار راهی دور نیمه‌نهایی رولان گاروس شد. سینر نخستین تنیسور ایتالیایی تاریخ است که صدرنشین جدول رده‌بندی برترین‌های این رشته می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا