مجلس

پاک‌نژاد مسیر پیشرفت را غیرسیاسی و پلکانی طی کرده است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار عبداللهی در جلسه علنی عصر امروز (سه‌شنبه ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در موافقت با وزیر پیشنهادی نفت، اظهار کرد: وزیر پیشنهادی نفت ویژگی‌های شخصیتی و تجربیات خوبی دارد و فردی مناسب برای وزارت نفت است.

وی بیان کرد: پاک نژاد در دانشکده فنی دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر تحصیل کرده است و تسلط حرفه‌ای و تخصصی به زبان انگلیسی دارد. وی متعلق به خانواده نفت و بدنه این صنعت است و مسیر پیشرفت را غیر سیاسی و پلکانی طی کرده است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده سوابق وی را مطالعه کردم که در ۱۳ سمت مهم در وزارت نفت داشته است و او ویژگی‌های لازم را برای هدایت این وزارتخانه مهم دارد. سن وی از میانگین کابینه کمتر است و فردی پرانرژی است.

عبداللهی متذکر شد: وی در جنگ تحمیلی حضور داشته است. پاک نژاد با خرد جمعی مسئولان و افراد مرتبط با صنایع نفت به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده است. در برنامه‌های وی به هفت چالش و ابرچالش کشور مانند ناترازی و بحران انرژی اشاره شده است و همه ما به این موضوع اشراف داریم. وی برای رفع مشکل ناترازی گازوئیل و بنزین برنامه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا