مجلس

پاک‌نژاد فردی عملیاتی، میدانی و اجرایی است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا توکل در جلسه علنی عصر امروز (سه‌شنبه ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در موافقت با محسن پاک‌نژاد، وزیر پیشنهادی نفت، اظهار کرد: وزیر پیشنهادی نفت در ۳۰ سال از دوران خدمت خود در همه سطوح وزارت نفت و صنعت نفت انجام وظیفه کرده است و این وزارتخانه را به خوبی می‌شناسد و به چالش‌های آن اشراف دارد.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید قدر نیروهای نخبه خود را بدانیم. ما باید نیروهای مؤمن، متخصص و متعهد را همواره مورد توجه قرار دهیم که پاک‌نژاد یکی از این نیروها است.

توکل ادامه داد: مرکز ثقل برنامه‌های رئیس‌جمهور برنامه هفتم توسعه در جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی است، وزیر پیشنهادی نفت نیز مقید به برنامه هفتم توسعه است. وزارت نفت اهمیت زیادی دارد و وزارت نفت نبض و قلب تپنده وزارتخانه‌ها و ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: پاک نژاد برنامه‌ریزی خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در این حوزه دارد. وزیر پیشنهادی نفت اعتقاد به بخش خصوصی برای توسعه کشور دارد و عنایت ویژه‌ای به برنامه هفتم توسعه برای اصلاح الگوی مصرف دارد و این موضوع باید با مشارکت مردم محقق شود و این کار علاج مشکل ناترازی انرژی است.

توکل گفت: وزیر پیشنهادی نفت توجه ویژه‌ای به مسئله تحریم‌ها دارد و ما باید در برابر تحریم‌ها مقاومت کنیم. دور زدن تحریم‌ها را باید با درایت و تدبیر دنبال کنیم و ما باید با توسعه نفت و رشد اقتصادی تحریم‌ها را دور بزنیم.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توزیع عادلانه انرژی به خصوص بنزین از برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت است و وی توجه ویژه‌ای به مناطق نفت خیز کشور دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نفت فردی عملیاتی، میدانی و اجرایی است و سابقه دارد که ۵۶ روز و به صورت شبانه روزی در جهت مهار فوران چاه فعالیت کرده بود و نیروهای تحت امر خود را ترک نکرده بود. امیدوارم همکارانم با وزارت نفت سیاسی رفتار نکنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا