پاسخ عربستان به ایران درباره ایران اینترنشنال/استقرار افسر جنگ نرم سیا در ساختمان ایران اینترنشنال

Print Friendly, PDF & Email

هشت صبح: سعدالله زارعی از کارشناسان خاورمیانه در گفت و گویی از پاسخ عربستان به اعتراض ایران درباره عملکرد شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال خبرداد.


به گزارش هشت صبح، زارعی در گفت و گویی با تسنیم گفته: سعودی‌ها در پاسخ به ما گفته‌اند که ارتباطی با ایران‌اینترنشنال ندارند و از این رسانه تروریستی اعلام برائت کرده‌اند اما ما نسبت به ارتباط سعودی‌ها با ایران‌اینترنشنال اشراف داریم و می‌دانیم که عربستان سعودی مادرخرج اقدامات ضدایرانی است و این شبه‌رسانه نیز از طریق عربستان تزریق مالی می‌شود. البته درست می‌گویند که در حوزه تولید محتوا و عملیات روانی، سعودی‌ها کاره‌ای نیستند چون توانایی ندارند و مسئول تولید محتوا و عملیات روانی به عهده سازمان سیا است و یک افسر این سازمان در مرکز ایران‌اینترنشنال مستقر است و امورات را با هزینه‌ سعودی‌ فرماندهی می‌کند. هشدار جدی و صریح ما این است که سعودی‌ها باید همه اقدامات ضدایرانی خود را متوقف کند. اقداماتی که در پوشش رسانه‌ای انجام می‌شود باید متوقف شود.

وی گفت: اگر ایران اینترنشنال به آن‌ها ربط ندارد، خیلی از اتفاقات ممکن هم به ما ارتباطی نخواهد داشت.

زارعی گفت: ما نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم. هشدار سرلشگر سلامی موضع نظام جمهوری اسلامی است که در داخل مجموعه نظام تنظیم‌ شده است. سعودی‌ها باید پیام را گرفته باشند. اگر پیام را نگیرند و جدی تلقی نکنند، حتماً ضرر خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا