ویس‌کرمی: آمریکا شرارت‌های فرزند نامشروع خود را کنترل کند

Print Friendly, PDF & Email

ویس‌کرمی: آمریکا شرارت‌های فرزند نامشروع خود را کنترل کند

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا بهتر است برای کاهش تنش و گسترش جنگ شرارت‌های فرزند نامشروع خود یعنی اسرائیل را کنترل کند. گذشت آن زمان که مردم منطقه از ناوهای آمریکا حساب می بردند.

به گزارش هشت صبح، مهرداد ویس کرمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: یکی از نکات قابل توجه در عملیات طوفان الاقصی نحوه ورود آمریکا به این درگیری است. از طرفی آمریکایی ها اعلام می کنند مخالف گسترش درگیری هستند و از طرف دیگر ناوهای جنگی خود را به سواحل سرزمین های اشغالی نزدیک کردند. در کجای دنیا ورود آمریکایی ها مانع از جنگ شده که این دومی آن باشد؟

وی در ادامه اظهار کرد: آیا کشتی های جنگی را به عنوان صلح به مردم بی دفاع غزه نزدیک کرده اید؟ آمریکا بهتر است برای کاهش تنش و گسترش جنگ شرارت های فرزند نامشروع خود یعنی اسرائیل را کنترل کند. گذشت آن زمان که مردم منطقه از ناوهای آمریکا حساب می بردند. همه می دانیم که این مترسک ها فقط مایه دلخوشی موقت صهیونیست های ترسو و بزدل هستند وگرنه همه می دانند ناوهای آمریکایی نه قصد ورود به جنگ را دارند و نه در جنگ غزه کارآمدی دارند و نه ظرفیت ورود به یک جنگ را دارند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا