مجلس

وزیر پیشنهادی ارتباطات اقدامات مهمی در حوزه سایبری انجام داده است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، کمال حسین پور در جلسه علنی عصر امروز (شنبه ۲۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: ستار هاشمی فردی متعهد و حرفه‌ای و استاد تمام هوش مصنوعی است. وی طی سالیان اخیر آثار ارزشمندی را از خود به جا گذاشته و مراحل پیشرفت کاری خود را به صورت سلسله مراتبی طی کرده است.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در برنامه‌های هاشمی به توسعه زیرساخت‌های دیجیتال و بهبود کانال‌های ارتباطی و استفاده از فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی اشاره شده است. هاشمی نماد یک جوان نخبه ایرانی است و مجلس با رأی بالا به وی عملاً به نسل جوان کشور سیگنال حمایت از آنان را نشان می‌دهد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رأی اعتماد بالای نمایندگان به وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات به وی قدرت می‌دهد و ما باید از وی حمایت کنیم تا بتواند تأثیر مثبت خود را بر جامعه بگذارد. ما باید از این وزیر پیشنهادی جوان حمایت کنیم.

حسین پور اظهار کرد: هاشمی کارهای علمی مهم و جامعی در حوزه سایبری انجام داده و کارنامه درخشانی در طراحی و اجرای پروژه‌های کلان فناورانه دارد و اجرای پروژه فیبر نوری را در برنامه خود آورده است.

وی گفت: ما فرصتی برای آزمون و خطا نداریم، وزرا باید با کار شبانه روزی مشکل کشور را حل و فصل کنند. از هاشمی می‌خواهم در صورت اخذ رأی اعتماد از مجلس، کاری کند تا دورترین روستاها و نقاط محروم کشور از اینترنت خوب و باکیفیتی برخوردار باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا