ورزشی

وزیر ورزش: جوانگرایی تیم‌ ملی وزنه‌برداری باید زودتر رقم می‌خورد

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه جوانگرایی در تیم ملی وزنه‌برداری باید سال‌ها قبل اتفاق می‌افتاد، گفت: این اتفاق آینده این رشته‌ را خواهد ساخت.

به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی در جریان بازدید از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری با اشاره به اینکه هدف از حضور گفتن خسته نباشید و تقدیر از کادر فنی و مجموعه فدراسیون و تک تک ورزشکاران بوده است، اظهار کرد: این رشته همواره حضور موفقیت‌آمیزی در بالاترین سطح مسابقات که المپیک بوده، داشته است. یکی از ویژگی‌های وزنه‌برداری این است که همه المپیکی‌ها در فدراسیون جمع شده‌اند و با مدال‌های خوشرنگ در فدراسیون گرد هم آمده‌اند که در کمتر رشته ورزشی چنین اتفاقی رخ داده و این یک فرصت تلقی می‌شود.

او با بیان اینکه اتفاق بسیار خوبی است که ترکیب تیم ملی با صلاحدید کادر فنی مشمول جوانگرایی شده است، خاطرنشان کرد: این اتفاق قابل تقدیر است و باید سال‌ها قبل انجام می‌شد؛ چرا که آینده وزنه‌برداری را می‌سازد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه دو ورزشکار خوب در رشته وزنه‌برداری در المپیک داریم که امیدواریم موفق باشند، گفت: تلاش ما خدمت صادقانه به تمامی ورزشکاران است و نوکر جامعه ورزش و تک‌تک ورزشکاران هستیم و وظیفه خود می‌دانیم که کمک کنیم.

هاشمی افزود: امسال اعتبارات فدراسیون‌های ورزشی نسبت به سنوات گذشته خیلی بهتر شده است اما در عین حال به افزایش هزینه فدراسیون‌ها هم توجه داریم و تلاش کرده‌ایم ناوگان تجهیزات فدراسیون‌ها نوسازی شود.

او با اشاره به اینکه وظیفه وزنه‌برداران تمرکز صد درصدی است و نباید هیچگونه حاشیه‌ای آنها را آزار دهد، گفت: امروز برای عرض خسته نباشید آمده‌ایم و امیدواریم در المپیک و مسابقات جهانی موفق باشیم و باید بدانیم نواختن سرود ملی باعث خوشحال‌شدن دل مردم خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا