وزیر راه: فرودگاه مشهد توجه ویژهای به حال مسافران و زائران داشته است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :
به گزارش خبرنگار مهر، فرزانه صادق عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از فرودگاه بینالمللی شهید هاشمینژاد مشهد در ارزیابی اقدامات نوروزی این فرودگاه و روند خدماترسانی به زائران رضوی اظهار داشت: مهمترین موضوعی که در اقدامات اخیر فرودگاه مشهد مشاهده کردم؛ توجه ویژه به مردم و حال مسافران بود که این خود بسیار رویکرد مثبتی است.
وزیر راه و شهرسازی افزود: خدمات نوروزی فرودگاه بینالمللی مشهد از حیث روانی اثرگذاری بسیار مثبتی دارد چراکه این خدمات سبب میشود مطالبات مردم نسبت به خدمات فرودگاهی پاسخ داده شده و رضایتمندی مسافران افزایش پیدا کند.
وی در ادامه در پاسخ به این سوالی مبنی بر اینکه آیا دغدغههای شخص وزیر راه نسبت به حقوق مسافران و خدماترسانی به مردم در فرودگاه مشهد پاسخ داده شده است؟، گفت: مهمترین موضوع و مسئله این است که مسافران نسبت بهحقوق خود واقف باشند و ما نیز توجه گستردهای به حقوق مسافران داشته باشیم.
صادق تاکید کرد: از سویی اینکه خدمات فرودگاهی قابل دسترس برای تمامی اقشار مردم بوده و بهگونهای «معلولیت» محدودیت ایجاد نکند، دیگر موضوعی است که در ارزیابی از فرودگاه مشهد شاهد بودیم تمامی خدمات قابل دسترس برای تمام اقشار مختلف بود.
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: بهنظر بنده همکاران فرودگاه بینالمللی مشهد در نوروز ۱۴۰۴، بهواقع خدمات گستردهای ارائه کرده و زحمات زیادی کشیدند بنابراین امیدواریم زائران رضوی از این خدمات رضایت کافی داشته باشند.