وزیر راه: «سیمرغ» به ناوگان‌ هوایی باری کشور می‌پیوندد

Print Friendly, PDF & Email

 

هشت صبح: مهرداد بذرپاش بعدازظهر امروز ضمن تشریح دستاوردهای سفر خود به اصفهان اظهار داشت: در این سفر ۶۶۵ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن به مردم تحویل شد و عملیات اجرایی ۵۳ هزار واحد مسکونی نیز آغاز شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تحویل ۱۱ هزار قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به مردم گفت: علاوه بر پروژه‌های مسکن، ۱۰ کیلومتر پروژه جاده‌سازی و ۴۶۰ کیلومتر پروژه بهسازی راه، در کل استان به بهره‌برداری رسید و یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های بهسازی اختصاص یافت.

وی افزود: امروز از پروژه قطار سریع‌السیر تهران – قم – اصفهان بازدید کردیم، توسعه قطارهای سریع‌‌السیر در خطوط مختلف از جمله تهران – مشهد‌ – تهران، تهران – اصفهان و غیره سیاست قطعی وزارت راه و شهرسازی است و اهتمام کامل برای تکمیل این پروژه‌ها در دولت وجود دارد.

بذرپاش با اشاره به بازدید از کارخانه هواپیماسازی ایران گفت: سال گذشته دست‌اندرکاران این کارخانه به رئیس‌جمهور وعده تکمیل هواپیمای‌ سیمرغ را داده بودند که الحمدلله این قول به سرانجام رسید و ما نیز پس از بازدید از این مجموعه، استفاده از این هواپیما در شبکه باربری هوایی‌ را در دستورکار قرار می‌دهیم.

وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: زمین لازم برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن به شیوه ویلایی و آپارتمان‌سازی تأمین شده و عملیات ساخت مسکن با سرعت به پیش می‌رود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا