وزیر خارجه ترکیه از بیمارستان ارسالی ارتش به این کشور بازدید کرد

وزیر خارجه ترکیه از بیمارستان ارسالی ارتش به این کشور بازدید کرد

وزیر خارجه ترکیه از بیمارستان ارسالی ارتش به این کشور بازدید کرد

وزیر امور خارجه ترکیه از بیمارستان سیار نیروی زمینی ارتش مستقر در شهر «آدی‌یامان» ترکیه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، «مولود چاوش اغلو» وزیر امور خارجه ترکیه در بازدید از بیمارستان سیار نیروی زمینی ارتش مستقر در شهر «آدی‌یامان» ترکیه، گفت: از برپایی بیمارستان سیار نیروی زمینی ارتش ایران در ترکیه بسیار خرسندیم. به شما خوش آمد می گویم و از شما خیلی تشکر می‌کنم. شما بر ما منت گذاشتید.

وی افزود: ترکیه و ایران همیشه با هم و در کنار هم هستند. از حضور شما اطلاع داشتم، به خاطر آمدن شما و به خاطر کمک‌تان از شما ممنونم.

بر پایه این خبر در این دیدار، امیر سرتیپ دوم «حبیب صدر» رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش ضمن اعلام مراتب تسلیت دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران به وزیر امور خارجه و دولت و ملت همسایه و کشور ترکیه، از امکانات بیمارستان، بخش‌های مختلف پزشکی شامل پزشکان جراحی، ارتوپدی، کودکان، عفونی، طب اورژانس، کادر پرستاری و مامایی و اتاق عمل و نیز روند خدمات درمانی، گزارشی ارائه داد.

گفتنی است بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پی وقوع زلزله مهیب در مناطقی از ترکیه به همراه ۷۰ نفر کادر درمان، با یک فروند هواپیمای ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دو فروند هواپیمای ایلوشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناطق زلزله زده ترکیه ارسال شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا