نوروزی در صحن مجلس: وزیر اطلاعات به تهدیدات امنیت اقتصادی کشور ورود کند نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: از وزیر اطلاعات و سربازان مخلص امام زمان تقاضا داریم به نوسانات ارزی و تهدیدات امنیت اقتصادی کشور ورود کنند. به گزارش خبرنگار مهر، رحمت‌الله نوروزی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۴ بهمن ماه) […]

نوروزی در صحن مجلس:

وزیر اطلاعات به تهدیدات امنیت اقتصادی کشور ورود کند

وزیر اطلاعات به تهدیدات امنیت اقتصادی کشور ورود کند

نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: از وزیر اطلاعات و سربازان مخلص امام زمان تقاضا داریم به نوسانات ارزی و تهدیدات امنیت اقتصادی کشور ورود کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت‌الله نوروزی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: اتحادیه اروپا باید بداند که سپاه صلح، امنیت، آرامش و سازندگی است و اگر شهید سلیمانی، شهید همدانی و حججی‌ها نبودند، شما جرأت تردد در متروهایتان را نداشتید.

نماینده مردم علی آباد در مجلس خطاب به وزیر اطلاعات، گفت: امروز امنیت اقتصادی، مهم‌ترین امنیتی است که در ابعاد مختلف باید مورد توجه قرار گیرد و نوسانات ارزی مهم‌ترین تهدیدات امنیت اقتصادی قلمداد می‌شود.

وی تاکید کرد: از وزیر اطلاعات و سربازان مخلص امام زمان تقاضا داریم به این مسئله ورود کنند، چرا که امروز دلار به مرز ۴۵ هزار تومان و سکه ۲۵ میلیون تومان شده و نگرانی‌هایی در حوزه امنیت اقتصادی ایجاد کرده است. ما از این مسئولان تقاضا داریم ریشه‌های این موضوع را به درستی شناسایی کنند.