اقتصادی

وزش باد و رگبار در اغلب مناطق کشور – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، روز پنجشنبه در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، شمال استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، ارتفاعات شمال غرب سمنان، ارتفاعات گلستان و شمال شرق آذربایجان شرقی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

روز جمعه در گیلان مازندران، ارتفاعات مرکزی البرز، نیمه شمالی آذربایجان غربی، شمال اردبیل و شمال شرق آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. همچنین روزهای شنبه و یکشنبه نیز در جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

در پنج روز آینده در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود که این وضعیت در نیمه شرقی کشور شدید تر است.

روزهای پنجشنبه و جمعه دمای هوا در غالب مناطق کشور به طور نسبی کاهش می‌یابد. تا روز جمعه غرب خلیج فارس و دریای خزر و طی پنج روز آینده دریای عمان مواج است.

بر همین اساس هوای پایتخت قسمتی ابری همراه با وزش باد و رگبار خواهد بود. کمینه دما امروز در تهران ۲۲ درجه سانتی گراد و بیشینه دما ۳۲ درجه سانتی گراد گزارش شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا