مجلس

وزارت صمت به مادران بیش از دو فرزند خودرو دهد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، زهره سادات لاجوردی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۹ خرداد) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نحوه اجرای قانون ساماندهی بازار خودرو گفت: با وجود آنکه دو سال و نیم است که از ابلاغ قانون ساماندهی صنعت خودرو می‌گذرد اما فقط ۴ آیین نامه از این قانون تاکنون نوشته و ابلاغ شده و عملاً برنامه مشخصی برای اجرای این قانون وجود ندارد.

وی با اشاره به نارضایتی مشتریان از وضعیت بازار خودرو گفت: شاهد مصرف بالای بنزین هستیم و از سوی دیگر استراتژی مشخصی در وزارت صمت برای صنعت خودرو وجود ندارد و نیازمند چاره اندیشی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از سوی دیگر وزارت صمت درباره اجرای قانون اختصاص خودرو به مادران بیش از دو فرزند کارنامه خوبی نداشته و مادرانی که به تازگی دارای فرزند دوم شده‌اند، از این حق محروم هستند.

لاجوردی تاکید کرد: از وزارت صمت می‌خواهم که برای واگذاری خودرو به مادرانی که بیش از دو فرزند دارند تدبیر جدی کند. یک مساله مهم دیگر آن است که بسیاری از سرمایه گذاران داخلی کشور آمادگی لازم برای سرمایه گذاری جهت تولید خودروی برقی دارند اما مسئولان وزارت صمت به آنان توجه نمی‌کنند که باید برای رفع این مشکل تدبیر شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا