اقتصادی

ورود موج جدید بارش‌ها به کشور از روز سه‌شنبه – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود موج جدید بارش‌ها به کشور از روز سه‌شنبه (۱۷ مهر)، گفت: امروز (دوشنبه، ۱۶ مهر) در مناطقی از جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان افزایش ابر، وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه افزود: فردا (سه‌شنبه، ۱۷ مهر) این وضعیت ادامه خواهد داشت علاوه بر آن با گذر موج تراز میانی جو از شمال غرب کشور در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی افزود: روز چهارشنبه (۱۸ مهر) در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی، وزش باد شمالی، کاهش دما و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. روز پنجشنبه (۱۹ مهر) در شرق سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ابرناکی، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود.

به گفته ضیائیان؛ در مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور افزایش ابر، وزش باد و در جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی در گفت: آسمان تهران امروز، صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۱۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد و فردا صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۱۶ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا