ورزشی

ورمزیار: تغییر سرمربی شوک خوبی برای استقلال بود/ نباید تجربه پارسال تکرار شود

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

پیشکسوت استقلال گفت: تغییر نکونام شوک بزرگ و تاثیرگذاری برای استقلال بود که امیدوارم در ادامه مسیر به موفقیت استقلال کمک کند.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد استقلال با سرمربیگری موقت سهراب بختیاری زاده اظهارکرد: عملکرد استقلال خوب نبود و این را آمار و ارقام نشان می‌دهد که نتایج به دست آمده راضی کننده نبوده است. البته ۳ امتیازی که استقلال با هدایت بختیاری زاده از تیم هوادار کسب کرد تا حدودی توانست مشکلات استقلال را کم کند و به وضعیت ناهنجار آن سروسامان بدهد.

وی گفت: استقلال از اول فصل دچار یکسری دوگانگی شد که برای استقلال مشکل ساز بود و در نهایت مجبور شدند با استعفای نکونام موافقت کنند. به اعتقاد من شوکی که به استقلال وارد شد مثبت و تاثیرگذار بود. استقلال سال گذشته اصلا یارگیری خوبی نداشت. همه انتظار داشتند که یک تمام کننده خوب و دو دفاع وسط به استقلال اضافه شود که بتوانند این تیم را جمع کنند اما دیدیم که متاسفانه ۱۰ بازیکن جذب شد که هیچ کدام در پست‌هایی که از نقاط ضعف استقلال بود گرفته نشد. البته در بازی با هوادار بازیکنان استقلال از نظر روحی و روانی و انگیزشی شرایط بسیار خوبی داشتند و با بردی که کسب کردند در ادامه مسیر به موفقیت بیشتر استقلال کمک خواهد کرد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: منتظریم که سرمربی جدید استقلال زودتر معرفی شود تا زمان بازی‌های ملی هماهنگی و هارمونی بهتری را با بازیکنان پیدا کند و شناخت بهتری نسبت به آنها داشته باشد.

ورمزیار در پایان در پاسخ به این پرسش که تماشاگران در بازی برابر هوادار علیه مدیریت استقلال شعار می‌دادند نظر شما درباره عملکرد مدیریت استقلال چیست؟ خاطرنشان کرد: هواداران استقلال به دنبال مطالبه گری خود هستند و وقتی می‌بینند که تیمشان سرحال نیست و دوباره درگیر حواشی شده از این مساله ناراحت هستند. اگر قرار است تغییری در ساختار استقلال ایجاد شود باید سریع‌تر این کار صورت بگیرد تا ساختار درستی برای باشگاه ایجاد شود. یکی از عوامل اصلی موفقیت هر تیم مدیریت است که باید همراه و همگام با کادر فنی باشد. سال گذشته نیز دیدید که اختلاف بین کادر فنی و مدیریت سبب شد استقلال از کورس قهرمانی عقب بیفتد. امسال نباید استقلال تجربه سال گذشته خود را تکرار کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا